Gå til innhold

Når var siste tildelingsrunde fra Kina ?

Anbefalte innlegg

Gjest litchi

Var i kontakt med Verdens Barn i forrige uke, og da sa de at det ved siste tildelingsrunde kom tildelinger for to mnd. samtidig. Vi må derfor belage oss på 8 mnd. ventetid før tildeling, men være forberedt på at det kan ta kortere tid.

Noen som kan svare på når siste tildeling var, og hvilke måneder den gjaldt ?

Fortsetter under...

Hei litchi

Siste tildelingsrunde var i juni en gang og det var november/desember som fikk sine tildelingsrunder. Nå ser det jammen meg ut til at de tar to måneder i et jafs igjen. Det har i hvert fall flommet inn med tildelinger på Feb2004DTC gruppa. Seneste tildeling jeg har fått med meg er noen med LID 25.2. Håper at det samme gjelder her i Norge.

Hilsen

Gjest litchi

Hei litchi

Siste tildelingsrunde var i juni en gang og det var november/desember som fikk sine tildelingsrunder. Nå ser det jammen meg ut til at de tar to måneder i et jafs igjen. Det har i hvert fall flommet inn med tildelinger på Feb2004DTC gruppa. Seneste tildeling jeg har fått med meg er noen med LID 25.2. Håper at det samme gjelder her i Norge.

Hilsen

Takk for raskt svar !

Lykke til med ventingen ! Skjønner at det kan være rett rundt hjørnet for dere :)

Krysser fingrene !

Gjest lykke til, dere som venter!

Hei litchi

Hilsen

Det blir nok februar-tildelinger i Norge også nå, når de har fått det i USA. Pleier å være likt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...