bjonde Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Hei!! Det har vært noen fine dager nå og da har vi måttet nyte de i det lengste. Litt om hvor vi er i prosessen: Hadde hjemmebesøk 29 juli og det var vårt 2 besøk fra barnevernet. Det gjenstår å fortelle litt om meg og det tar vi på kontoret neste uke. håper at hun blir ferdig å skrive den til 1 sept. Hun virker ryddig og hyggelig denne damen som hjelper oss. Syns det har gått greit. Jeg mailet litt ang kurs med en som skulle holde kurset i Fredrikstad. Nærmere bestemt på trygdekontoret i Fredrikstad. Jeg er ikke super kjent i byen. Født et par jenter der da men... Kurset kostet 1 700 kr. Jeg håper vi kommer med.Det var nemlig kanskje fullt. Vi får bare se hva som skjer. Det hadde vært koselig om vi kom på samme kurs. Er det der dere skal på kurs? Fikk dere lese hele sosial rapporten? Har skjønt at alle ikke får lese alt. Spurte saksbehandleren om vi fikk lese hele og det fikk vi selvfølgelig. Hva slags erfaring har andre???????? Vi har jo rett på innsyn i egne papirer!! Det er jo gøy å lese om barn..men rollen tar du nok fort. Jeg må jo innrømme at jeg var meget usikker da jeg kom hjem fra sykehuset med mitt første barn. Satt bare å gråt. Det var så voldsomt. Mange følser va rsatt i sving. Ammingen skulle funke. Ikke alltid lett. Jeg var så redd for at hun skulle forsvinne eller noe skulle skje henne. Det blir sikkert voldsomt å motta dette barnet nede i kina også. Det blir veldig rart tror jeg. Snakket med en bekjent, hun har barn fra Kina. Hun fortalt meg noe.....Det barnet har fortsatt merker på foten/ankelen fordi det hadde vært bundet i sengen på barnehjemmet. De lå tre og tre i sengene. Trist å høre. Stakkars de skulle kommet fortere til oss, som vil overøse de med kjærlighet og omsorg!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/154200-kinaputten/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.