Gå til innhold

Anbefalte innlegg

sommer ferie alle sammen?

JA nå er sommerferien over og vi har kost oss skikkelig store og små. Det er jo først denne siste uken finværet har kommet til Østlandet, men kost oss har vi gjort for det.

Hverdagen innhenter oss og mannen begynt å jobbe i dag, og jeg stårtet min nye karriere som dagmamma.

Han en gutt som er 4 mnd eldre enn vår lille pjokk, men like rolig og fin som vår. Tror de kommer til å bli et fint team utover høsten og vinteren...

Storesøster våknet i dag og ropte ut: MAMMA I DAG ER JEG MAXIBARN (de eldste barna i barnehagen).

JA tenk hun er det, og stor jente også. Hun skulle balansere alene i dag fordi hun som MAXIBARN klarer ALT selv :-) he he.

Nå gleder vi oss til Cali-treffet i midten av august. Og hyttetur med foreldregruppen vår. Det blir veldig gøy og kjempe koselig. Ellers så er det rolige helger fremmover.

Håper alle har hatt en flott sommer og en fin start på august.

Håper alle dere som venter får høre noe i nær fremmtid.

Hilsen en som fremdeles er i feriemodus :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/154275-vel-overst%C3%A5tt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...