Gå til innhold

Vi er ikke med denne tildelingsrunde (Kina)

Anbefalte innlegg

Det er så mye forskjellige informasjon på nett om 'cut off' dato for kina tildeling at jeg måtte ringe til VB idag. Vi har LID 26.feb, derfor er jeg veldig spent om vi er med denne gang. Jeg fikk svar fra VB at de har fått sin tildeling (ca 17 stk) fram til LID 5.feb. og de holder på oversattes i Kina. De tror at det blir ferdig i løpet av en uke. Nå kan jeg slapp av og venter på neste rund. Jeg håper at neste rund kommer ganske snart.

Fortsetter under...

Hei!

Det var nå dumt, men iallefall greitt å få vite det nå så du slipper å ha nervene på høykant allerede nå. Og positivt at VB svarte deg, selv om det ikke heeelt var svaret du ville ha. :o)

Jeg ser på APC at noen organisasjoner har fått tildelinger helt ut februar, og noen har fått cut off ca 20.februar.

Lykke til i neste runde da! :o)

MVH

Hei

Trodde hele januar og februar ville komme nå (som i USA) og hadde så smått begynt å venne meg til tanken på at vi ville være i neste runde (LID 23.03):o).

Sendte til og med sms til sjefen min, som er på ferie, i dag at nå haster det med å begynne å finne vikar for meg!

Puh, ja da har vi vel litt bedre tid, da....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...