Gå til innhold

Trening - Muskelmasse osv..


Gjest enjente16

Anbefalte innlegg

Gjest enjente16

Jeg var/er veldig tynn og prøver derfor å legge på meg litt. Jeg har øket kaloriinntaket, men har ikke lyst til å legge på meg fett.

Hvordan kan jeg legge på meg muskler? Hvordan burde jeg trene/spise?

Har lagt på meg litt fett den siste uken pga. øket kaloriinntak men ingen tid/mulighet til å trene. (Ikke mye fett, men litt). Hvordan kan jeg "gjøre om" dette fettet til muskler? Går det an?

Vil legge på meg, men vil helst ha muskler, ikke fett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei,

styrketrening er den treningsformen som får musklene til å vokse. Du kan trene hele kroppen med forskjellige øvelser, eller/og du kan bruke vekter. Sistnevnte vil bli et naturlig valg etterhvert som du blir så sterk at kroppsvekten blir for lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...