Gå til innhold

Spm ang kinareise...

Anbefalte innlegg

Hei bjonde.

Mitt gamle nick falt ikke helt i god jord hos enkelte, jeg skjønner jo hvorfor...

Error er et negativt belastet ord.

Jeg fikk nok da jeg ble beskylt for å være en viss plageånd..!

Ja, jeg vet at man kan få tildelt gutt fra Kina òg. Men sjansene er små når man leser statistikken, var vel ifjor utdelt 135 jenter og 1 gutt.

Men jeg føler meg langt fra trygg, tror kanskje "èn der oppe" har tenkt det anneledes enn hva jeg ønsker..:)

Snakka med en trivelig dame hos barnevernet, hun sa at de ofte ser på hva man har fra før. Om man har tre gutter, og ønsker jente, er det ofte at det vil bli tilgodesett:)

Har ikke kommet noe lengre enn sist, det er ikke lett å snakke om...

Nå i disse sommerferietider, nesten så ungene er oppe lengre enn meg...!

Så det blir dårlig med tid til å diskutere det:)

Men jeg må innrømme at jeg selv er veldig utålmodig, har veldig lyst til å starte prosessen....

Jeg er 32 år og bor i Namdalen. Bor på en så liten plass at jeg er redd folk kobler hvem jeg er...:)

Det kan ikke være så utbredt med adopsjon her, for da jeg ringte Kommunen og spurte hvem jeg skulle snakke med ang adopsjon - visste hun ikke, hun måtte innrømme at det spørsmålet hadde hun ikke fått før...:)

Enn du, hvor bor du?

Jeg må innrømme at jeg får tanker om jeg skal "bække ut".. Tenker at, kanskje skal jeg være fornøyd med de tre flotte guttene jeg har, de er friske og greie barn. Der vet jeg hva jeg har, er litt redd for at jeg vil få "svi" for at jeg ikke er fornøyd med det jeg har fått....

Man skal ikke klusse med naturen, blir det sagt. Derfor er jeg redd for at jeg rett og slett skal få svi for at jeg ønsker meg en jente, får veldig dårlig samvittighet av disse tankene. Dette er veldig vanskelig å forklare, men jeg håper meg forstått:)

c",)

Hei!!

Det har gått litt tid nå. Har vært sliten av varmen da jeg får sååå hdepine når det er veldig varmt.

Har lest litt i kveld, nye og gamle innlegg. Vet du jeg blir helt sjokkert jeg hvordan folk arresterer hverandre her inne. Greit å være uenig, men hallo....

Jeg er også en sånn type som rabler ned tankene og tenker ikke alltid på konsekvensene. Men jeg har da kommet meg vell i havn for det.

Vær så snill å ikke beklag deg for hva du skrev og ikke skrev. Du får være deg selv.

Namdalen..har ikke hørt om det stedet. Forklar litt nærmere a? eller må jeg ta frem kartet?

Jeg bor i en liten bygd like utenfor Moss.

Du har ikke ombestemt deg skjønner jeg. Jeg forstår alle tankene dine rundt alt du skrev om. Det er klart du har vært heldig..fått 3 flotte gutter. Men det er ikke en forbrytelse å ønske seg..det ene og andre.

Det er blitt sent. Får vel legge meg snart.

Jeg så en nydelig kinesisk jente med pappan sin på kalvøya i helgen. Kunne ikke ta blikket bort fra de.

Jeg gleder meg veldig til alle opplevelsene. Bare ikke flyturen. Har veldig FLYSKREKK.

Vennlig hilsen bjonde

Fortsetter under...

Hei!!

Det har gått litt tid nå. Har vært sliten av varmen da jeg får sååå hdepine når det er veldig varmt.

Har lest litt i kveld, nye og gamle innlegg. Vet du jeg blir helt sjokkert jeg hvordan folk arresterer hverandre her inne. Greit å være uenig, men hallo....

Jeg er også en sånn type som rabler ned tankene og tenker ikke alltid på konsekvensene. Men jeg har da kommet meg vell i havn for det.

Vær så snill å ikke beklag deg for hva du skrev og ikke skrev. Du får være deg selv.

Namdalen..har ikke hørt om det stedet. Forklar litt nærmere a? eller må jeg ta frem kartet?

Jeg bor i en liten bygd like utenfor Moss.

Du har ikke ombestemt deg skjønner jeg. Jeg forstår alle tankene dine rundt alt du skrev om. Det er klart du har vært heldig..fått 3 flotte gutter. Men det er ikke en forbrytelse å ønske seg..det ene og andre.

Det er blitt sent. Får vel legge meg snart.

Jeg så en nydelig kinesisk jente med pappan sin på kalvøya i helgen. Kunne ikke ta blikket bort fra de.

Jeg gleder meg veldig til alle opplevelsene. Bare ikke flyturen. Har veldig FLYSKREKK.

Vennlig hilsen bjonde

Hei bjonde.

Jeg takker for ditt innlegg, og støtte.

Jeg er interessert i å skrive til deg mere privat, jeg orker ikke å være til spott og spe lengre...

Om du er interessert i det, kan du sende mailadressa di til min mailadresse: [email protected]

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...