sibadulla Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Takk for koselig minimannros! Ja, er han ikke herlig.... Litt myrsnipe her nå, men ;-) Må nevne at jeg _bare_ har møtt nydelige thaibarn - det gjelder personlighet, såvel som utseende. Ellers er det jo mange andre kjempeherlige barn fra andre land også, da ) Blir gøy å gølge dere videre i prosessen! hilsen _følge_ åff kårs! ;-) 0 Siter
fillolin Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Takk for koselig minimannros! Ja, er han ikke herlig.... Litt myrsnipe her nå, men ;-) Må nevne at jeg _bare_ har møtt nydelige thaibarn - det gjelder personlighet, såvel som utseende. Ellers er det jo mange andre kjempeherlige barn fra andre land også, da ) Blir gøy å gølge dere videre i prosessen! hilsen Hm...jeg er altså ikke så dreven på nettet generelt eller sider som dette spesielt - hvordan søker en etter bestemte ting på en side som dette? Også ble jeg selvfølglig veldig nysgjerrig på blad/bilde... går det an å spørre hvor? (Får ikke nok av bilder mens jeg venter på å få mitt eget...kanskje blir han/hun litt sånn? eller litt sånn?...) 0 Siter
Sawassdee Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Hei på deg, Vibek. Jeg er også en thaiadoptant !! Vi ventet kun 4 mnd (to dager ifra) til tildelingen. Gjett om vi ble overrasket. En uforglemmelig opplevelse. Vi fikk en skjønn pike på 13 mnd. Etter 2 mnd fikk vi ny rapport med nytt bildet. Gleden er ubeskrivelig. Dere har sååå mye fint å se frem til, til tross for ventingen. Faktisk så går tiden fortere enn man tror. Fyll dagene med div aktiviteter; lesestoff, "litt" handling (hi-hi), adopsj.forberedende kurs og søkertreff. Ønsker dere lykke til i prosessen og vi får følge hverandre på nettet !! Klemmer fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.