Gå til innhold

Hurra! Det blir Colombia!

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå har vi snakket med AF (så hyggelige de er!) og fått beskjed om at Colombia passer bra for oss. (0-3 år). Sender søknaden til barnevernet neste onsdag (får siste helseattest da.), så nå er vi gang!

Det eneste er at jeg har begynt å tenke på dette med helse.. Jeg har et par kroniske sykdommer; som ikke på noen måte vil gjøre det vanskelig for meg å være en god mor; men likevel... Hva vil de tenke i Colombia? Hva bør jeg få legen min til å skrive for at de skal skjønne at jeg er godt egnet... Har ikke bekymret meg for dette før, men det hadde vært hyggelig å høre fra noen som har opplevd det samme... (har lavt stoffskifte og smerter i bekkenmuskulaturen (gjør bare vondt når jeg sitter lenge om gangen).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/154343-hurra-det-blir-colombia/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med Colombia som land! Vi har en nydelig Bogota gutt som blir 4 år november!

Jeg skjønner din engstelse når det gjelder godkjenning når du har en kronisk sykdom!

- Jeg var også engstelig da jeg har leddgikt! men det gikk smertefritt!! Fikk ikke beskjed om ekstra uttalelse fra legen (jeg kom de nok i forkant da jeg ba en revmatolog om å uttale seg!)

Jeg trodde nok at vi skulle vente lenge etter at papirene kom til Colombia, men etter 5 mnd fikk vi tildeling!

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...