Gå til innhold

Dokumentar på svensk TV2 om en drøy halvtime...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fillern.. fikk det ikke med meg.. får ta det opp på lørdag istedenfor.

noen som så det??

Jeg så det. Det handlet mest om tilbakereisen (reprise fra 1999) og mindre om hvordan det var gått etterpå. Men det var en helt utrolig historie om det å finne sine biologiske foreldre - India er jo ikke akkurat noe lite, oversiktlig land.

Hvis du ser det på direkten, sett på tekstingen fra Tekst-TV (tror det er 299 på STV2). Den var ute av funksjon da jeg så programmet, og det er ikke like lett å få med seg det som blir sagt når hovedpersonen snakker lavt på svensk dialekt mens det diskuteres ivrig på engelsk og "indisk" i bakgrunnen i tillegg til diverse generell bakgrunnsstøy.

Men mye er tekstet uansett, siden det også snakkes mye engelsk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...