Gå til innhold

Derfor spurte jeg...

Anbefalte innlegg

Gjest meg igjen

Prøv å vær mer sikker i din sak, før du beskylder noen for ting de er helt uskyldige i.

Det er ikke gøy å komme inn helt fersk i faget, for å søke råd og hjelp. For så å få seg en skikkelig på trynet!

Om du syns mitt innlegg var usakelig, kunne du spurt meg direkte istedenfor å angripe slik.

Du kunne spurt om hvorfor jeg "plutselig" hadde tre gutter, og ikke to som tidligere nevnt...

Men hadde du lest innleggene mine skikkelig, hadde du sett begrunnelsen der!

Og helt egentlig har ingen noe med om vi har vært separet! Fikk vite hos Barnevernet at vi bare måtte søke, da vi tross alt har en sønn på 12 år. Så vi har vist at vi mener noe med vårt forhold.

Og en seprasjon er bare en prosess, for å jobbe videre med ekteskapet på....

Du får mene hva du vil, at vi bør vente, men heldigvis trenger jeg ikke ta ditt råd til etterretning:)

c",)

Har ikke spurt om hvorfor dere var separert heller, antydet bare at det sikkert var en grunn.

Selvfølgelig må dere bare søke, men hvis barnevernet gjør jobben sin så blir dette et tema, så såpass må du tåle. Det tross alt under 1/2 år siden. Jeg personlig mener det er alt for tidlig å søke om adopsjon da, men det er det ikke jeg som skal bestemme og det er ihvertfall ikke jeg som skal godkjenne dere, så lykke til.

Fortsetter under...

Gjest fremmed på dette forumet

....fordi de aller fleste vet hvem HAN er i real life.....

Innbilte meg bare at det var samme kverulerende person som inne på Åpent bl.a. kalte seg Maiken-76, og som drev å etterlignet andres nick og laget "kvalm".

"de aller fleste.." Nå ble jeg nysgjerrig.

Gjest slik jeg har forstått det

Innbilte meg bare at det var samme kverulerende person som inne på Åpent bl.a. kalte seg Maiken-76, og som drev å etterlignet andres nick og laget "kvalm".

"de aller fleste.." Nå ble jeg nysgjerrig.

Dette forumet har med jevne mellomrom vært plaget av en person som har svært negative holdninger til adopsjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...