Gå til innhold

Oppfølging fra foreningene?

Anbefalte innlegg

Gjest Journalistene

Nå skal ikke jeg adoptere, men skriver her for å få noen opplysninger fra dere adoptanter om hvordan dere opplever å være i adopsjonsprosessen? Hvilke erfaringer har dere gjort dere underveis? Hva slags oppfølging fikk dere fra foreningene? Tenker da spesiellt på dere som skal adoptere eller har adoptert fra Øst-Europa.

Vi er noen journalister som skal skrive en artikkel om 'Adopsjon fra Øst-Europa' som skal trykkes sent i høst.

(VG og Aftenposten kommer til å trykke denne artikkelen)

På forhånd takk!

[email protected]

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/154621-oppf%C3%B8lging-fra-foreningene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, vet du hva? Jeg synes heller dere burde ta direkte kontakt med søkere dersom dere skal skrive en slik artikkel.

Skal artikkelen bli ærlig kan dere ikke plukke utsagn herifra, for her inne er det også useriøse ikke-adoptanter som jeg kan tenke meg absolutt vil bidra med litt snusk til dere :o(((

Er dere seriøse juornalister, så gjør ikke dette.

Gjest Oppgitt og anonym i dag.

For ca. 2 år siden stod det i flere norske aviser at gutter som blir adoptert fra Kina har store handicap. Leder i Adopsjonsforum var også sitert. Det var bare det at leder i AF alldri hadde uttalt seg i denne saken og dessuten er ikke gutter som blir adoptert fra Kina handicapet, for det har jeg førstehånds kunnskap om!

Jeg er så til de grader frustrert over den slag ELENDIG journalistikk.

Og nå bruker dere DOL som infokilde?

Dette kan da ikke være seriøst?

fei1365380229

Må innrømme at jeg syns dette virker som et tulleinnlegg. Tror ikke seriøse journalister bruker DOL som kilde.

Syns vel egentlig at de kunne svare på hvorfor de velger å legge dette ut på DOL, siden de har fått så mye negativ tilbakemelding på det.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...