Gå til innhold

fly til Colombia med vilter treåring

Anbefalte innlegg

Gjest gruer for flyreisa

Noen som har erfaring med å ha med VILTER treåring på så lang flyreise som det er å dra til Colombia? Han er høyt og lavt, sovner kun i senga og når han sitter skikkelig fastspent i bilsetet, krangler høylytt om han må sitte stille osv osv. Jeg begynner virkelig å grue for denne reisa. Heldigvis er han glad i tegnefilmer, så noe vil han vel følge med på skjermen foran seg. Sukk.... Det blir nok ikke noen behagelig tur verken for oss eller medpassasjerer....

Fortsetter under...

Hei på deg.

Jeg tenkte også som deg. Gruet meg for laaaaaaaang flyreise til Colombia med ei vilter 4 åring.

Vi brukte masse tid på å forklare at på flyet må alle sitte stille og hun fikk selv plukke ut leker/bøker og kassetter til turen.

Jeg hadde kjøpt noen overraskelser til henne for å ha noe nytt med til henne. Hun fikk en ting på flyet og en ting når vi hadde hentet lillebror. Da hadde hun vært flink og grei.

Vi snakket også med lege om dette for å høre hvordan vi alle på best mulig måte kunne få en behagelig reise. Hun foreslo Valergan.

Jeg prøvde det først hjemme 1 natt for å se om hun tålte det, det gjorde hun, så da fikk hun litt ca kl. 2000 (norsk tid) for at hun skulle sove og falle til ro på flyet.

Flyreisen gikk veldig bra, det gjorde også resten av turen til vakre Colombia.

Lykke til med planleggingen.

Hilsen

Tror mange opplever at flyturen går bedre enn man fryktet. Det er masse nytt og spennende å oppleve. Jeg hadde pakket inn mange smågaver til storebror. men han var såå optatt med å leke med andre, spise is, se filmer og spille spill som var i alle setene. det er stadig noe som skjer. middag blir servert og alltid noe ekstra til barna. Ha en flott reise og dere skal se det går fortere en dere tror. klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...