rao Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Heisann ). Jeg bare lurer på om du har fått mailen fra meg. klem fra 0 Siter
zitrus Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Slenger meg på her, jeg har også sendt mail til "snart mamma..." Håper du har fått den. Svett hilsen fra 0 Siter
Gjest tjm75 Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Slenger meg på her, jeg har også sendt mail til "snart mamma..." Håper du har fått den. Svett hilsen fra Hei Zitrus Pls send meg en mail, Vi er registrert i LID Mars i Kina så kanskje vi reiser sammen. Hvis det er andre som har har LID Mars så ta kontakt Mvh [email protected] 0 Siter
zitrus Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Hei Zitrus Pls send meg en mail, Vi er registrert i LID Mars i Kina så kanskje vi reiser sammen. Hvis det er andre som har har LID Mars så ta kontakt Mvh [email protected] Hei tjm75 Sendte deg en mail for noen uker siden. Prøver igjen. Hadde vært koselig å bli litt kjent for vi skal kanskje reise sammen, ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.