Gå til innhold

Kommer det ikke flere tildelinger? Kina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

sprudelwasser

Jo da - vi er flere! Vi har fått tildeling og hadde LID i Kina 5. februar. Vi har fått en fortryllende Hunan-jente på 16 måneder. Vi startet adopsjonsprosessen i februar 03 og nå er vi snart i mål. Noen flere her som skal reise med AF i september?

Jo da - vi er flere! Vi har fått tildeling og hadde LID i Kina 5. februar. Vi har fått en fortryllende Hunan-jente på 16 måneder. Vi startet adopsjonsprosessen i februar 03 og nå er vi snart i mål. Noen flere her som skal reise med AF i september?

Gratulerer med jenta. Det var kjekt å se at det var flere her inne som kommer med gladmeldinger. Vi skal nok reise sammen med dere da vi har fått en liten/stor jente på 19 måneder fra Hunan. Hvis du vil kan du maile meg privat på [email protected].

Gratulerer med jenta!

Gratulerer så mye med veslejenta. :o)

Hilsen

Hei

Vi venter fremdeles. Har ikke hørt noe fra IA ennå og håper at vi er med i denne tildelingsrunden. Det er seks andre par som har samme DTC som oss (18.2.04) og som bruker IA, så jeg tror at det er mange som sitter og venter nå, men som kanskje ikke bruker DOL.

Hilsen

Annonse

solsol1365380728

Hei

Vi venter fremdeles. Har ikke hørt noe fra IA ennå og håper at vi er med i denne tildelingsrunden. Det er seks andre par som har samme DTC som oss (18.2.04) og som bruker IA, så jeg tror at det er mange som sitter og venter nå, men som kanskje ikke bruker DOL.

Hilsen

Hei, er ny her.

Våre papirer ble også sendt fra IA til Kina 18.02. Er veldig spent på om vi kommer med i denne runden. Noen vi kjenner som bruker AF har fått tildeling nå i aug. Deres papirer gikk fra Norge 17.02. Ser at VB har fått beskjed om tildelinger, men at de ikke er helt klare enda. Er som sagt veldig spent, men kan liksom ikke drive å ringe til IA heller...

Hei, er ny her.

Våre papirer ble også sendt fra IA til Kina 18.02. Er veldig spent på om vi kommer med i denne runden. Noen vi kjenner som bruker AF har fått tildeling nå i aug. Deres papirer gikk fra Norge 17.02. Ser at VB har fått beskjed om tildelinger, men at de ikke er helt klare enda. Er som sagt veldig spent, men kan liksom ikke drive å ringe til IA heller...

Så kjekt at det endelig dukket opp noen her som også bruker IA og har samme DTC som oss. Har fått høre fra IA at vi er flere par. Send meg gjerne en mail hvis du vil. Vi reiser jo av gårde sammen antakeligvis. Mailadressen min er: [email protected].

Hilsen

Så kjekt at det endelig dukket opp noen her som også bruker IA og har samme DTC som oss. Har fått høre fra IA at vi er flere par. Send meg gjerne en mail hvis du vil. Vi reiser jo av gårde sammen antakeligvis. Mailadressen min er: [email protected].

Hilsen

Ser at det fremdeles er vanskelig å få med hele e-mail adressen her på Doktor Online. Hvis du sender en mail, husk å få med hele adressen. Dvs. fra yogi. Det beste er å kopiere den. [email protected].

trk1365380645

Hurra og gratulerer!

fei1365380229

Gratulerer så mye med jenta.

Annonse

solsol1365380728

Ser at det fremdeles er vanskelig å få med hele e-mail adressen her på Doktor Online. Hvis du sender en mail, husk å få med hele adressen. Dvs. fra yogi. Det beste er å kopiere den. [email protected].

Hei yogi

Vi har forsøkt begge adresser uten å lykkes.Det hadde vært fint med kontakt.

Vår adresse er [email protected]

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...