Gjest SA-mamma Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Først må jeg få gratulere til de som idet siste har fått tildeling,godkjenning og reisebeskjed....og ikke minst kommet hjem! Har ikke hadt tid til å vært innom her idet siste.På torsdag fikk vi endelig godkjenning for SA:).Regner med at papirene er i SA idag eller i morgen,så får vi se hvor lang tid det tar før vi kan dra 0 Siter
rao Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Kjære SA-mamma ) Gratulerer så masse med godkjenningen. Håper ikke det tar så lang tid nå før telefonen deres ringer ) Stor klem fra 0 Siter
LillapåFub Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Heisan Sa-mamma. Kanskje jeg er litt treg i nøtta nå, men godkjenning fra SA sier du. Mener du da godkjenning fra regions -( hva det nå heter.. +) elleret det enda en godkjenning i landet etterpå? Vær så snill å gi meg dette inn med teskje. Jeg er ganske fersk her. Skal forøverig også adoptere fra Sør Afrika. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.