Gå til innhold

Kina...? Thailand?

Anbefalte innlegg

Hei på deg i en vanskelig "velgetid" ;o).

Har adoptert fra Thailand hvor VB ymtet frempå at en jente ville passe til vår familiesituasjon. Ønske om kjønn kan jo krysses av på søknadspapirene som går til Thailand. Så hvorfor noen diskusjon(??) - giverlandet gir oss Thailandsøkere en muligheten til å komme med ønske om kjønn!! Ellers må jo si at venner av oss var også forespeilt et bestemt kjønn (av VB), men fikk motsatt.

Uansett så er det slik at barnet som dere blir foreldre til - er funnet til dere, ikke dere som familie som er funnet til barnet. Noe å tenke på til enkelte av dere her på DOL! Synes nok at noen av dere er veldig sensitive og lite tålerante til å være på forumet til tider. PS! send meg et vink så kan jeg gi deg mailadr. min dersom du trenger god og nyttig/riktig informasjon.Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/154994-kina-thailand/page/2/#findComment-996201
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har adoptert fra Thailand hvor VB ymtet frempå at en jente ville passe til vår familiesituasjon. Ønske om kjønn kan jo krysses av på søknadspapirene som går til Thailand. Så hvorfor noen diskusjon(??) - giverlandet gir oss Thailandsøkere en muligheten til å komme med ønske om kjønn!! Ellers må jo si at venner av oss var også forespeilt et bestemt kjønn (av VB), men fikk motsatt.

Uansett så er det slik at barnet som dere blir foreldre til - er funnet til dere, ikke dere som familie som er funnet til barnet. Noe å tenke på til enkelte av dere her på DOL! Synes nok at noen av dere er veldig sensitive og lite tålerante til å være på forumet til tider. PS! send meg et vink så kan jeg gi deg mailadr. min dersom du trenger god og nyttig/riktig informasjon.Klem fra

Takk for det herlige svaret ditt:) Godt at ikke bare jeg reagerer på svarene jeg har fått, jeg er tydeligvis nærtakende, for det tok liksom "lufta" uti meg.

Jeg ønsker gjerne mailadressa di, for nærmere kontakt/informasjon:)

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/154994-kina-thailand/page/2/#findComment-996325
Del på andre sider

Bare en liten kommentar: Det er vel ikke som du skriver, men foreldrene som blir funnet til barnet! Altså finner Holt i Thailand et sett foreldre til barnet, og ikke omvendt :o)

Det er jo sånn det bør være også - det enkelte barnet og barnets behov skal være i fokus.

God helg!

Hilsen thaimamma,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/154994-kina-thailand/page/2/#findComment-996401
Del på andre sider

Bare en liten kommentar: Det er vel ikke som du skriver, men foreldrene som blir funnet til barnet! Altså finner Holt i Thailand et sett foreldre til barnet, og ikke omvendt :o)

Det er jo sånn det bør være også - det enkelte barnet og barnets behov skal være i fokus.

God helg!

Hilsen thaimamma,

Takk for oppmerksomheten. JEG HAR JO SKREVET MOTSATT - huff er/var det varmen???? Det er selvfølgelig som du skriver: Familien blir funnet til barnet........ Takk for det. Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/154994-kina-thailand/page/2/#findComment-997673
Del på andre sider

Takk for det herlige svaret ditt:) Godt at ikke bare jeg reagerer på svarene jeg har fått, jeg er tydeligvis nærtakende, for det tok liksom "lufta" uti meg.

Jeg ønsker gjerne mailadressa di, for nærmere kontakt/informasjon:)

Klem

mailadr. min er

[email protected]

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/154994-kina-thailand/page/2/#findComment-997677
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...