Gå til innhold

Antall sider i sos.rapp?

Anbefalte innlegg

Hvor mange sider var deres sos.rapp på? Var det med eller uten saksbehandlers vurdering?

Føler ikke at vi har gått så veldig "dypt" i våre samtaler, og jeg lurer på hvordan rapporten vil bli... Synes det er mest praktiske ting vi har snakket om, men er saksbehandleren vår god og lese mennesker så har hun sikkert fått med mer enn vi aner ;)

Har hvertfall at rapportene hun har skrevet har kommet gjennom, og hun visst ikke fått noen i retur...så langt...

Såh, jeg lurer da på hvor mange sider disse rapportene pleier være på, selv om det sikkert er ganske individuelt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/155157-antall-sider-i-sosrapp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

56 sider. Riktignok har vi stor familie, men det var enorme mengder svada der.

Jeg forsto aldri hvorfor vi ikke kunne fylle ut et spørreskjema på forhånd med faktaopplysningene som famileforhold, alder og fødselsår for alle våre slektninger, yrker og bakgrunn. Så kunne i det minste disse opplysningene bli riktige på første forsøk.

Gjest stressa fillolin

Føler at våre rapporter har vært/er grundige og gode. Rapportene er på totalt 12 sider inkl vurdering.

Lykke til!

Oj,oj,oj, nå ble jeg nervøs! Vi har vært så fornøyd med BV og syns rapporten var fin, men den var på bare 7 sider, (+ attester). Nå ligger den hos SBF... Er det andre som har hatt så korte rapporter? Bør vi være føre var og kontakte SBF og høre hva de mener? Noen som har erfaring med det?

fei1365380229

56 sider. Riktignok har vi stor familie, men det var enorme mengder svada der.

Jeg forsto aldri hvorfor vi ikke kunne fylle ut et spørreskjema på forhånd med faktaopplysningene som famileforhold, alder og fødselsår for alle våre slektninger, yrker og bakgrunn. Så kunne i det minste disse opplysningene bli riktige på første forsøk.

56 sider!!!!! Stakkars de som skal oversette alt dette - og ikke minst lese alt.

Gjest kinaadoptant

Oj,oj,oj, nå ble jeg nervøs! Vi har vært så fornøyd med BV og syns rapporten var fin, men den var på bare 7 sider, (+ attester). Nå ligger den hos SBF... Er det andre som har hatt så korte rapporter? Bør vi være føre var og kontakte SBF og høre hva de mener? Noen som har erfaring med det?

Ikke fortvil. Vår rapport var kun 4 sider, og vi ble godkjente, så det er ikke sikkert det trenger å være så mange sider

Ikke fortvil. Vår rapport var kun 4 sider, og vi ble godkjente, så det er ikke sikkert det trenger å være så mange sider

Jøss, må si det varierer! Fra 4 sider til 56!!

Er kanskje ikke noe fasitsvar på hvor lang den "bør" være. Det går seg nok til uansett!

Vår rapport var på vel 7 sider. Sos.kuratorer i vår kommune hadde aldri opplevd å få en sosialrapport i retur fra suak/bufa.

Så det er nok _ikke_ slik at antall sider sier noe om kvaliteten på rapporten. Så ikke bekymre deg du:-)

Første rapport 12 sider inkludert vurdering, Andre rapport 6-7 sider.

Ingen grunn til panikk hvis rapporten er konsis.

Vil tro det er innhold og ikke lengde det ses på.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...