Gå til innhold

Vondt for min søster

Anbefalte innlegg

Gjest livetsgang

Satt just å kikket på noen bilder fra noen år tilbake hvor vi var på slektstreff. Vi var bortimot 100 stk hvis ikke flere.

Vi har en nær familie til min mor som ikke vil vite av oss fordi min søster har adoptert brune barn. Det er helst min onkel som er imot brune mennesker og innvandrere. Han er rett og slett rasist...

Mammas mor og søstera til min mor + vår kusine kan jo ikke være hakket bedre når de ikke engang ville hilse på oss, de bare overså oss, det var som om vi var luft for dem alle... Vi pleier å ha god kontakt med min mors mor, men dette var bare merkelig. Er de redde for å vise at vi er i familie med dem? Er de flau over oss?

Vi satt ved hvert vårt bord. På bildene ser jeg sorgen i øynene til min søster og det er så vondt å se. Husker igjen den vonde følelsen vi hadde der.

Tenk vi ble oversett av vår egen familie?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/155180-vondt-for-min-s%C3%B8ster/
Del på andre sider

Fortsetter under...

...stakkar dere - og din søster og hennes familie spesielt!

Det er så langt fra sånn det bør være - og milevis fra våre egne erfaringer. Kan nesten ikke forestille meg det du skriver.

Føler med dere... Kanskje du kan hjelpe din søster og hennes famile ved å ta en "alvorsprat" med de familiemedlemmene det gjelder? Det er jo barna det til syvende og sist går ut over.

Hjertet mitt krymper seg... Lykke til!

Hilsen

Forferdelig!! Dette er jo rasisme i sin reneste form - kan ikke bortforklares med kulturforskjeller, språkforskjeller og lukt, nei!

Uff, jeg skjønner at dette må være fryktelig vondt for dere - og mest for søsteren din.

Beskytt dere selv ved å holde dere unna disse folkene!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...