Gå til innhold

Skryteinnlegg....:o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare skryte av tuppelura vår...!

I helgen har hun lært seg selv å svømme - 4,5 år gammel...:o)

Gjett om hun er stolt - for ikke å snakke om mamma'n og pappa'n da...:o)

Hun fant ut at armringer ville hun ikke ha på mer. Gikk ut i vannet og prøvde og prøvde - og vips så var det gjort!

Selvfølgelig svømmer hun ikke langt, det er bare noen tak av gangen, men alikevel. Det begynte tidligere i sommer da vi var en uke i Syden hvor hun lærte seg å svømme under vann...!, og så har det gått slag i slag:o)

Er kjempeimponert og utrolig stolt av og glad i tuppelura vår:o)

Skrevet

Kan godt forstå at du er stolt!!

Har selv en sønn på snart 4 år som er en kløpper på trampolina. Og han imponerer alle med sine høye hopp og saltoer.

Vi står der og soler oss i glansen :o)

Lykke til videre med svømmingen!!!

Skrevet

Kan godt forstå at du er stolt over at datteren deres har lært å svømme.

Ellers håper jeg dere snart får gladmelding/tildeling av barn nr.2. Synes dere har ventet VELDIG lenge nå....

fei1365380229
Skrevet

Wow! Skjønner godt at du er stolt, 4 1/2 år er jo kjempetidlig.

Vi har faktisk også en liten jente som er kløpper på trampoline (ref.tevil), tar faktisk salto 3 år gammel - riktignok er den ikke særlig høy og hun lander på rompa. Hun skal gjøre det samme som storesøsknene (-:

Skrevet

Åååå, er dette avdeling for skryting? :o) *setter meg godt tilrette og spisser tastefingrene*

Prinsessen på 2,5 år har blitt så kanonflink til å tegne. Hun tenger fine ansikter, det har hun faktisk gjort siden like før hun fyllte 2 år, og igår tegnet hun et skikkelig fint fly. Det er tidlig å gjøre det når man er 2,5 år, sant vel? :o)))

Ellers er jeg imponert over hvor mange flinke unger det er. Det er vel sånn at alle er flinke på hver sine ting til hver sin tid tenker jeg.

MVH

Skrevet

Woawh! Imponert!!

Bella vår var også en raser i svømmebassenget, like mye over vann som under vann og svømte som en helt _med_ ringer. Men et godt stykke fra å svømme på egenhånd :-)

Beste hilsen fra

Skrevet

Kan godt forstå at du er stolt over at datteren deres har lært å svømme.

Ellers håper jeg dere snart får gladmelding/tildeling av barn nr.2. Synes dere har ventet VELDIG lenge nå....

Tusen takk for omtanken!

Det varmer virkelig når andre tenker på oss:o)

Klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...