Gå til innhold

Noen som driver med dokumentinnsamling Kina nå ? (vb)

Anbefalte innlegg

Gjest kinaadoptant
Skrevet

Hadde vært så moro å bli kjent med noen som ligger likt i løypa....Kanskje vi får LID oktober ? :-)

Hilsen fra

Skrevet

Tja... Man skal ikke se bort fra at vi kanskje havner engang i oktober...muligens...kanskje...

Hvilken forening er dere i da? Vi er i VB.

Skrevet

Tja... Man skal ikke se bort fra at vi kanskje havner engang i oktober...muligens...kanskje...

Hvilken forening er dere i da? Vi er i VB.

Ååå, dere er i VB. Nå ser jeg det. Så kjekt da! :o) Men hvis dere driver med dokumentinnsamling nå, så klarer dere sikkert en sen september LID, tror du ikke? Vi ligger nok et hakk eller to etter dere, venter svar fra vår region i løpet av 1-2 måneder.

MVH

Gjest kinaadoptant
Skrevet

Ååå, dere er i VB. Nå ser jeg det. Så kjekt da! :o) Men hvis dere driver med dokumentinnsamling nå, så klarer dere sikkert en sen september LID, tror du ikke? Vi ligger nok et hakk eller to etter dere, venter svar fra vår region i løpet av 1-2 måneder.

MVH

Du har forresten mail både på hjemme og jobbadressen....

Skrevet

Du har forresten mail både på hjemme og jobbadressen....

Hæææ? Har jeg?

Gjest snart mamma til et kinabarn
Skrevet

Hei!

Vi ligger litt foran dere i løypa, våre papirer er sendt AF, og skal til den Kinesiske ambasade og til Notarius Publicus før de så blir sendt til Kina. Håper at vi får LID dato i slutten av august, men skal jeg være realistisk så tror jeg det blir knapt med tid.

Hvem vet, kanskje vi reiser samtidelig...

Skrevet

MVH

Unnskyld at jeg bryter meg inn i diskusjonen. Regner med at vi også har ca 2 mnd igjen før vi hører noe fra vår region. Vi bruker Verdens Barn, gjør dere? Regner også med å havne i oktober eller november gruppa. Skal blir moro å følges ad i prosessen

Skrevet

Unnskyld at jeg bryter meg inn i diskusjonen. Regner med at vi også har ca 2 mnd igjen før vi hører noe fra vår region. Vi bruker Verdens Barn, gjør dere? Regner også med å havne i oktober eller november gruppa. Skal blir moro å følges ad i prosessen

:-)

Så gøy da! Dere har også en liten frøken fra før, har dere ikke? Snuppa vår blir 3 i januar.

Det blir spennende tider framover.

MVH

Gjest kinaadoptant
Skrevet

Hei. Så koselig at vi er flere som er omtrent like langt :) Skal bli moro å følges ad.

Skrevet

Så gøy da! Dere har også en liten frøken fra før, har dere ikke? Snuppa vår blir 3 i januar.

Det blir spennende tider framover.

MVH

Så gøy at dere også har ei som blir 3 i januar. Det blir sannelig vår lille jente også, født tidlig på mnd! Er det ikke rart så fort tiden går, husker den dagen vi fikk henne som om det skulle vært6 i går.

Skrevet

Så gøy at dere også har ei som blir 3 i januar. Det blir sannelig vår lille jente også, født tidlig på mnd! Er det ikke rart så fort tiden går, husker den dagen vi fikk henne som om det skulle vært6 i går.

Vår daglige leder er også en tidlig 2002-er, født en uke inn i året. Vi fikk henne i mars 2003.

Var dere med VB sist gang også? Det var vi.

Håper alt går bra og at vi kan få en til reise til Kina en gang i neste år. Og så gøy det hadde vært hvis vi hadde havnet i samme gruppe! :o)

Skrevet

Vår daglige leder er også en tidlig 2002-er, født en uke inn i året. Vi fikk henne i mars 2003.

Var dere med VB sist gang også? Det var vi.

Håper alt går bra og at vi kan få en til reise til Kina en gang i neste år. Og så gøy det hadde vært hvis vi hadde havnet i samme gruppe! :o)

Hei, vår kinaprinsesse er født 9 januar, så da er det kun 2 dager som skiller dem i alder. Det hadde vært kjempegøy om vi hadde fått reisebeskjed samtidig. Håper veldig at det blir flere 2. gangsadoptanter som får reise sammen med oss. Det hadde vært så fint for de små å ha noen å leke med under hentereisen.Vi reiste med AF sist, nå bruker vi som kjent VB. Nå gjenstår det å se om region øst og vest bruker omtrent like lang tid. Tvi, tvi

Skrevet

Hei. Så koselig at vi er flere som er omtrent like langt :) Skal bli moro å følges ad.

Bruker dere også Verdens Barn og hvilken region skal behandle deres søknad? Vi venter spent på region øst da region nord ikke er oppe og "kjører" enda.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...