Gjest Kina igjen.... Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Hei! Er det noen enslige som er i prosessen for å adoptere et barn til? Jeg vurderer sterkt at min datter skal få et søsken og jeg et barn til. Hører gjerne fra andre som har samme tanker.... 0 Siter
colkin Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Hei! Jeg er "enestående" Kina-adoptant for første gang, og har i tillegg adoptivbarn fra før (fra tidl. ekteskap). Min situasjon er derfor ikke helt lik din, selvfølgelig, men likevel er det kanskje fellestrekk i vår situasjon. Min 2. adopsjon har tatt lang tid i forhold til den første, og jeg føler derfor at dette er noe jeg har fått god tid til å tenke igjennom. Venter å bli mamma igjen i løpet av høsten og gleder meg stort til det. Det er både en frydefull og skremmende tanke! Ønsker deg lykke til med adopsjon nr 2! Med hilsen 0 Siter
Gjest hjertebarn Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Jeg er enslig og skal adoptere et barn til fra Kina. Holder på med papirinnsamling. Ble godkjent i reg. sør i juli. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.