Gå til innhold

Legge på seg muskler - Hvordan?


Gjest jente_16

Anbefalte innlegg

Gjest jente_16

Hei!

Jeg har skrevet inn her tidligere om at jeg prøver å legge på meg noen kilo igjen. Men jeg vil helst ikke legge på meg så mye fett, heller muskler. Hvordan skal jeg spise/trene for å få til dette?

Hva slags trening er smart for å kunne legge på seg muskler og ikke fett? Hvor mye burde jeg trene? Noen som har noen smarte styrkeøvelser o.l.?

Takk!

mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Styrketrening med vekter. Instruktørene på et gym setter opp program til deg etter dine ønsker. Du må også passe på å spise en del for å bygge muskler. Spis 5-6 måltider hver dag. For å vite hvor mange kalorier du skal ha hver dag kan du ta din vekt i kg x 32 = antall kcal. Se på innholdfortegnelsen på det du skal spise og legg sammen alt sammen til du får summen av antall kaloriene du skal ha hver dag. Drikk også vann. Går du for fort opp i vekt vil dette være en del fett også. Da er det bare til å spise mindre. Dersom du går opp, ja kanskje 1-2 kg hver måned er mesteparten av dette muskler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei,

du bør velge styrketrening dersom du ønsker å legge på deg muskler. Spis vanlig norsk husmannskost, litt av alt, balanse. Spis når du er sulten. Dersom du trenger mer spesifikk informasjon, kan du ta en kikk på http://www.trim.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...