Gå til innhold

Trenger hjelp til å finne oversetter, kinesisk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk, men vi har hørt med "profesjonelle" oversettere før, og de er så vanvittig dyre. Det er snakk om mange tusen for å få oversatt et brev!

I regelverket til dol står det at det ikke er tillatt med kjøp og salg her.Bare ikke dette kommer unde det så.

Gjest sofie32+1

I regelverket til dol står det at det ikke er tillatt med kjøp og salg her.Bare ikke dette kommer unde det så.

kjøp og salg...i all verden. Jeg ber jo bare om hjelp til å å komme i kontakt med noen som kan hjelpe meg med å oversette et privat brev til kinesisk!

kjøp og salg...i all verden. Jeg ber jo bare om hjelp til å å komme i kontakt med noen som kan hjelpe meg med å oversette et privat brev til kinesisk!

Jo da,den er grei den.Ville bare si i fra i tilfelle dette var det, og at du ikke visste noe om at det ikke er lov.

Var laaaangt fra noe vondt ment:o)

Annonse

Takk, men vi har hørt med "profesjonelle" oversettere før, og de er så vanvittig dyre. Det er snakk om mange tusen for å få oversatt et brev!

Neida, det er ikke så dyrt. Vi betalte mellom 400 og 500 kr for å få oversatt et brev her for noen måneder siden. Lykke til1 :o)

MVH

Gjest sofie32+1

Neida, det er ikke så dyrt. Vi betalte mellom 400 og 500 kr for å få oversatt et brev her for noen måneder siden. Lykke til1 :o)

MVH

Hvor var dette?

Vi fikk en student her til å oversette et brev for oss i fjor, men hun tok 1500 kroner for det. De oversetterbyråene jeg har snakket med har gitt en pris på 2-3000 kroner!!

Jo da,den er grei den.Ville bare si i fra i tilfelle dette var det, og at du ikke visste noe om at det ikke er lov.

Var laaaangt fra noe vondt ment:o)

Skjønner ikke hvordan du fikk det der til å handle om kjøp og salg. Man spør jo hverandre hele tiden om noen kan tipse om hvor man få kjøpt ditt og datt, og vi gir hverandre råd om dette. Helt normal praksis

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...