Gå til innhold

... tips til bildepresentasjonen?

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg fikk la sol være sol, og ol være ol... så da kunne jeg finne fram støvsugeren og sveipe over gulvene en runde.

Fra sofa'n og ned til kjelleren kom jeg tilfeldigvis (!)forbi pc'n - og fristelsen ble for stor! Jeg bare måtte innom for å sjekke: "Hm? Har det kommet noe nytt mon tro?!" Og litt nytt var det kommet - som alltid, og så har jeg har et spørsmål (eller 3) selv også...

Er det noen som har nyttige tips og erfaringer mht bildepresentasjonen som vi skal lage snart? Hva har dere vektlagt? Jeg tenkte litt i dag når vi var på fjellet for å tusle oss en tur; er det sånne ting vi skal vise; familien 3 på tur, eller kanskje mer nærbilder. Hva med mormorer: med eller uten evt barnebarn på fanget? Store bilder, små bilder?

Ja i det hele tatt.

Tips mottas med stor takk!

(Og mens jeg venter på tips får jeg vel finne den støvsugeren da....hi hi hi)

c",)

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/155355-tips-til-bildepresentasjonen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slike ut på tur bilder tror jeg er bra. Det var i hvert fall slike bilder vi la ved. I tillegg la vi ved bilder av huset vårt + et par inne. Et par nærbilder av oss ble det også, men vi la ikke med bilder av den øvrige familie, selv om det neppe skader.

Hilsen

trk1365380645

Noen venner av oss var veldig nøye på at man ikke skulle legge ved bilder av f.eks bærplukking, da det kanskje kunne sees på som litt fattigslig at man "må" ut og plukke maten selv... Ellers hadde vi litt nærbilder av oss, gjerne tatt ulike steder i huset, slik at det kom frem hvor fint vi har det... Vi skulle også ha med bilde av bilen, det føltes litt teit, siden vi bare har en liten opel corsa, men vi sendte nå det. Sendte også med noen bilder av de viktigste i familien, det var stort sett oppstilte bilder, dvs for de det ble sånn, delvis fordi i mange land pleier folk å stille seg opp for bilder. Det må vel bli en kombinasjon av det man ønsker å vise frem, og det de ønsker å se, hvis du skjønner?!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...