Krykkjemo Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Jeg har mottatt flere mail fra deg hvor du ønsker å være med på Colombialista, men når jeg svarer deg så får jeg mailene i retur??? Kan du prøve igjen [email protected] 0 Siter
Colombiamamma Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Har ikke sendt deg mailer om det.... Men sendte deg en mail idag :-) Har du fått den? 0 Siter
Krykkjemo Skrevet 17. august 2004 Forfatter Skrevet 17. august 2004 Har ikke sendt deg mailer om det.... Men sendte deg en mail idag :-) Har du fått den? hmm, lurer på om det er 2 stk med nicket ditt på Colombialista??? Kommer du fra Nannestad? Skal inn å sjekke om jeg har fått mail fra deg nå. Får du forresten Colombialista? 0 Siter
Colombiamamma Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 hmm, lurer på om det er 2 stk med nicket ditt på Colombialista??? Kommer du fra Nannestad? Skal inn å sjekke om jeg har fått mail fra deg nå. Får du forresten Colombialista? Har sendt deg ny mail :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.