Gå til innhold

Angående bytting av land

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tusen takk for all støtte og sympati. Det har nå gått noen timer å jeg har fått roet meg å lest alle svarene. Ja det varmet!!! Er godt å høre fra mange som kan sette seg inn i situasjonen.

Lurer litt på hvis jeg bytter land og forrening, hva da med alt vi har betalt til nå? Mister vi endel av det? Å må vi begynne hele rulla om igjenn??

Skrevet

Mener jeg har hørt noe slik(i AF riktignok) at dersom foreningen anbefaler at man må bytte land, så skal man ikke tape på det, men visst man gjør det fordi man har lyst, så må taper man penger. Men hvordan det funker og i tillegg bytte forening, det aner jeg ikke...

Men jeg kan jo tenke meg at dersom IA ikke har et annet land dere kan bytte til, så vil de være villig til å refundere det utlegget deres, i det minste størstedelen av det. Og da står dere jo fritt til å velge den foreningen dere vil.

Vil tro at de andre to foreningene vil være mer enn villige til å ta over saken deres, og få papirene kjørt gjennom deres "system" og videre til et nytt land.

Du får ringe IA i morgen og høre hva de kan tilby dere.

Du får holde oss oppdatert!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...