Gå til innhold

trimming und så dær


mAd

Anbefalte innlegg

nå har jeg vært på min første av (forhåpentligvis) mange spinningtimer i mitt "lekker og smekker til sommern" - prosjekt.

her er det altså mage, rumpe, lår regionen som må vekk. holder det med spinning, da? foreløpig går jeg på sykkel 1 (45min, og vil vel med tiden avansere til sykkel 2(1time). skal også prøve å ta så masse som jeg orker av de "ligg på ryggen og løft beina rett i været gang på gang" - ups'ene flere ganger i uka. går til treninga så fremt været tillater det (30-40 min hver vei). vil dette gå? eller må jeg gjøre mer? *sukk*

og vil jeg ødelegge det hele om jeg spiser på mcdonalds EN gang i uka? (ikke at jeg spiser der så ofte, men vil gjerne være helgardert, da;).

ooh.. kommer til å kjenne det i rumpa i morra.. *urk*. er det ikke mulig å lage spinningsykler med BEHAGELIGE seter??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kjedersegnoor@lis

det finnes slike extraputer man kan sette oppå setet, det har de på mitt treningsstudio. da blir det litt behageliere.... men jeg klarte no likevell så vidt å gå ned trappa etterpå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yellow Ledbetter

det finnes slike extraputer man kan sette oppå setet, det har de på mitt treningsstudio. da blir det litt behageliere.... men jeg klarte no likevell så vidt å gå ned trappa etterpå:)

Som kjedersegnooralis påpeker, finnes det noe man kan trekke over, en slags pute. De er også å få kjøpt i velassorterte sportsforretninger. Ellers er det en del som sverger til polstra sykkelbukse, det skal visstnok hjelpe en del. Men rompa di blir sannsynligvis herda ganske fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei,

det høres ut for at du har tatt et alvorlig tak i de kroppslige aktiviteter :-) Dette opplegget her vil garantert gi gode resultater. Vær faktisk litt obs på å ikke gi på for mye, da uteblir resultatene. Skal du slanke deg, må du i tillegg kontrollere kostholdet i forhold til aktiviteten din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som kjedersegnooralis påpeker, finnes det noe man kan trekke over, en slags pute. De er også å få kjøpt i velassorterte sportsforretninger. Ellers er det en del som sverger til polstra sykkelbukse, det skal visstnok hjelpe en del. Men rompa di blir sannsynligvis herda ganske fort.

hehe, jo, veit at jeg blir herdet etter ei stund. sykla en del før, men så tok jeg en "liten" pause og kom meg ikke tilbake i sykkelsetet før i går, et halvt år etter:) det gjør temmelig vondt i mellomtida, da. har litt problemer med sittinga i dag:)

men faktisk hadde den sykkelen jeg brukte i går det VERSTE setet jeg noengang har opplevd på en spinningsykkel. de fleste er bare ubehagelige, men dette var rett og slett VONDT. satt langt frem og på skrå på setet hele timen, og DET var ubehagelig, men bedre enn å skulle sitte normalt. ushj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yellow Ledbetter

hehe, jo, veit at jeg blir herdet etter ei stund. sykla en del før, men så tok jeg en "liten" pause og kom meg ikke tilbake i sykkelsetet før i går, et halvt år etter:) det gjør temmelig vondt i mellomtida, da. har litt problemer med sittinga i dag:)

men faktisk hadde den sykkelen jeg brukte i går det VERSTE setet jeg noengang har opplevd på en spinningsykkel. de fleste er bare ubehagelige, men dette var rett og slett VONDT. satt langt frem og på skrå på setet hele timen, og DET var ubehagelig, men bedre enn å skulle sitte normalt. ushj.

Møt opp i god tid, slik at du får tatt en sykkel du trives med. Fordelen da er at rompa di ikke føles som en lecablokk etterpå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...