Gå til innhold

Jessica Simpson vil adoptere

Anbefalte innlegg

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=234983

Berta vil altså adoptere en tenåring. "For det er lissom... litt kult å kunne hjælpe til. Åsså kan vi sørge for at de ikke doper seg lissom." Eller noe sånt. Alle som har sett serien hennes, "Newlywedds", vet jo at hun er (i beste fall) ikke akkurat reflektert.

For noen uker siden kom jeg over en realityserie på TVNorge som het "Rike barn leker best" eller noe i den duren. Handler om datteren til Tommy Hillfiger, som er god for store penger. Hun diskuterte dette med å få barn. Hun ville adoptere, for det var jo mange barn som hadde det så vondt. Kanskje fra Kina. Eller Afrika. Eller kanskje Norge. Norge? Jaja.

Det virker som det har gått litt mote i å adoptere. Hot n' trendy. Lissom. Kanskje det er Nicole Kidman og Angelina Jolie som har åpnet for at dette er the right thing to do? Ikke vet jeg. Men det er litt sprøtt å lese om.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/155724-jessica-simpson-vil-adoptere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

skorpionfisken

Kjendiser skal stikke seg ut på en eller annen måte. Særlig veldedighet står høyt i kurs hos mange av dem.

Leste at Jennifer Aniston og Brad Pitt også ville adoptere etter å ha forsøkt i flere år.

Og så skal vi kikke på det og synes det er synd fordi de er kjendiser? De barna kan vel få det like bra som våre barn, selv om deres foreldre er kjente. Det er ikke sikkert at vi ble sett på som reflekterte og perfekte foreldre om vi hadde hatt telelinser, kameraer og pressefolk etter oss døgnet rundt.....

Og så skal vi kikke på det og synes det er synd fordi de er kjendiser? De barna kan vel få det like bra som våre barn, selv om deres foreldre er kjente. Det er ikke sikkert at vi ble sett på som reflekterte og perfekte foreldre om vi hadde hatt telelinser, kameraer og pressefolk etter oss døgnet rundt.....

Poenget var ikke at det var synd på barna fordi de var kjendiser. Poenget var at det var noen usannsynlig kørka planer som ble gitt uttrykk for av mini-Hillfiger og Jessica Simpson. Det var morsomt,og ikke en klage.

skorpionfisken

Poenget var ikke at det var synd på barna fordi de var kjendiser. Poenget var at det var noen usannsynlig kørka planer som ble gitt uttrykk for av mini-Hillfiger og Jessica Simpson. Det var morsomt,og ikke en klage.

Min kommentar var vel mer retta til Rusle. Det at Jennifer og Brad vurderer adopsjon etter å ha vært gift og barnløse i mange år, er vel ikke annet enn vi har gjort. Vi er bare så heldige at vi ikke er kjendiser og har milliarder på bok.

fei1365380229

Min kommentar var vel mer retta til Rusle. Det at Jennifer og Brad vurderer adopsjon etter å ha vært gift og barnløse i mange år, er vel ikke annet enn vi har gjort. Vi er bare så heldige at vi ikke er kjendiser og har milliarder på bok.

Syns det er flott hvis Jennifer og Brad Pitt skal adoptere, men Jessica Simpson tror jeg nesten ikke hadde blitt godkjent i Norge (-:

Annonse

Nå skrev jeg jo at JA og BP har prøvd å få barn i flere år. Selvfølgelig er det ikke noe galt av dem å adoptere. Men når det kommer til JS og mann og en haug med andre kjendiser, så virker det som om de _må_ ha noe å stikke seg ut med.

Gjest adoptere nei

Kjendiser skal stikke seg ut på en eller annen måte. Særlig veldedighet står høyt i kurs hos mange av dem.

Leste at Jennifer Aniston og Brad Pitt også ville adoptere etter å ha forsøkt i flere år.

Det er vel ikke for å stikke seg ut de adopterer? Er da ikke akkurat status å adoptere? Vise at en ikke kan få barn, eller ikke har tid?

I de fleste kjendisers tilfelle kommer det vel ofte av at de hverken har tid til å gå gravide eller kan fordi kroppen forfaller...

fei1365380229

Det er vel ikke for å stikke seg ut de adopterer? Er da ikke akkurat status å adoptere? Vise at en ikke kan få barn, eller ikke har tid?

I de fleste kjendisers tilfelle kommer det vel ofte av at de hverken har tid til å gå gravide eller kan fordi kroppen forfaller...

Det virker da som om noen kjendiser synes det er litt status å adoptere. Liksom sånn; "se på meg så snill jeg er, det finnes jo så mange barn som ikke har det godt i verden".

Men når det er sagt så skal selvfølgelig de få lov til å adoptere på akkurat de samme vilkårene som alle andre. Tom Cruise og Nicole Kidman har jo også adoptert, men de går ikke rundt og forteller hvor fantastiske de er for det.

Gjest adoptere nei

Det virker da som om noen kjendiser synes det er litt status å adoptere. Liksom sånn; "se på meg så snill jeg er, det finnes jo så mange barn som ikke har det godt i verden".

Men når det er sagt så skal selvfølgelig de få lov til å adoptere på akkurat de samme vilkårene som alle andre. Tom Cruise og Nicole Kidman har jo også adoptert, men de går ikke rundt og forteller hvor fantastiske de er for det.

De adopterte fordi Tom ikke kan få barn selv.

Jeg synes ikke det virker som det er status jeg da, men for noen av dem så er det den måten de kan rekke/kunne få barn på.

Nå var det ikke adopsjon jeg tenkte på, men spesielt veldedighet osv, Se øverst.

fei1365380229

De adopterte fordi Tom ikke kan få barn selv.

Jeg synes ikke det virker som det er status jeg da, men for noen av dem så er det den måten de kan rekke/kunne få barn på.

Kan egentlig ikke uttale meg så veldig bastant for jeg er ikke så inni hva alle disse kjendisen driver med, men leser jo om dem på div. venterom (-:

Syns bare jeg ofte leser at den og den skal adoptere for det finnes så mange foreldreløse barn i verden.

Når det gjelder Tom og Nicole så syns jeg at jeg har lest at en av dem hadde problemer med å få barn. Nå syns jeg disse to virker som flotte foreldre som virkelig tar seg av ungene sine.

Og selvfølgelig er sikkert kjendiser like gode foreldre som oss andre, men Jessica Simpson er jeg litt i tvil om (-:

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...