Gå til innhold

Anbefalte innlegg

handle barneklær!

Nå er det endelig slutt med bare å smugkikke på alle de fine barneklærne som finnes i dag. I dag handlet jeg masse barneklær i str 86 og litt i str 80 (som jeg ikke kunne motstå). ARTIG! Kan hende alle klærne blir for små, men da får jeg bare gi de bort og begynne på nytt! Kan være lurt å gå opp til 2 år heretter kanskje. Prøvde å ikke handle typiske jenteklær, men det var ikke lett!

(Har allerede vært i skapet et par turer for å titte litt...)

Herlig å ta dette steget inn i barnebutikkene og lekebutikkene, selv om det er mange mnd igjen til tildeling!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/155840-endelig-kan-ogs%C3%A5-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner hva du mener :o)

Jeg går å venter på nr. to og denne gangen har vi fått jente. Og har akkurat vært på salg og handlet "litt".

Like spennende nå som første gangen, da det endelig var vårt eget barn det skulle handles til. Husker jeg gikk rundt og snufset og kikket på klær og hadde mange tanker i hodet der jeg gikk. Folk kikket rart på meg men pytt pytt - jeg hadde jo blitt mor!!

Lykke til med shoppingen!

Vi har en nydelig Indiaprins på snart fire og venter i spenning på å få reist å hente vår vakre prinsesse :o))

Det er en spesiell følelse å endelig kunne kjøpe noen klær til sitt eget, kommende barn. Jeg husker godt den følelsen da jeg kjøpte de første to små kjolene i str. 80. Jeg måtte bare kjøpe dem selv om det ikke var sikkert at vårt kommende barn kunne bruke dem. Men barnet vi fikk var 69 cm og de to første kjolene fikk hun ikke brukt før sommeren etter at vi fikk henne. Hun var nydelig i dem. :)

Nå venter vi nummer to fra Kina og skapet og kottet er fullt så det er ikke så lett å kjøpe noe siden vi ikke egentlig mangler noe.

Nyt handlingen i ventetiden. Når tildeling kommer blir det shopping på ramme alvor! :)

Annonse

Skjønner hva du mener :o)

Jeg går å venter på nr. to og denne gangen har vi fått jente. Og har akkurat vært på salg og handlet "litt".

Like spennende nå som første gangen, da det endelig var vårt eget barn det skulle handles til. Husker jeg gikk rundt og snufset og kikket på klær og hadde mange tanker i hodet der jeg gikk. Folk kikket rart på meg men pytt pytt - jeg hadde jo blitt mor!!

Lykke til med shoppingen!

Vi har en nydelig Indiaprins på snart fire og venter i spenning på å få reist å hente vår vakre prinsesse :o))

Gratulerer så masse med den lille prinsessa og lykke til videre!!!

Kjenner meg ellers igjen i det som blir sagt i alle innleggene nedenfor. Artig!

Lykke til videre alle sammen og kos dere i "ventetiden"!

Hei

Fint og kunne kjøpe klær.

Vi venter nå på tildeling nr.2.

Erfaring tilsier at 74 er en mye mer passende størrelse en 80 og 86 (samme erfaring som annet innlegg, de passet sommeren etterpå).

Det nok ikke alltid at papirene stemme fra kina, vår jente var i papirene 80 cm og 9 kg, men når vi kom hjem var hun krympet til 7 kg og 70 cm.

Det kan jo være flyturen ?

Uansett lykke til det er bare kjempe spennende og en fnatastisk opplevelse selv om kærne er for store eller for små.

Hei kinami!

Er det ikke göy??? Det som eventuelt er i gal störrelsen kan du jo ta med i gave til barnehjemmet. Hvor langt er dere i prosessen og hvilken forening bruker dere? Gjetter på at godkjenningen har kommet siden du shopper til du dropper!

Lykke til videre med shoppingen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...