Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• rao

26

• snø

2

• Gjendine

2

• taco

1

Mest aktive i denne tråden

Gratulerer med nok en godkjenning :-)

Som jeg har sagt til deg tidligere så tror jeg dere har tatt en klok beslutning.

Nå gir du meg forresten en god grunn til å fortsatt følge med på tildelingene fra Kina - må jo følge deg og dine i ventingen.

Du får informere oss om deres LID når dere får beskjed om denne.

Gratullerer. Det var bra at det gikk så raskt. Jammen har du svingt deg rundt siste uken. Nå kan vi glede oss til sommeren med 2 kinagull hver + storjentene dine. Håper det ikke blir at for lenge til vi treffes igjen.

Klem fra

Har lest noen "gamle" tråder og så sånn helt plutselig at at dere har fått tildeling fra Hunan.

Gratulerer så mye.

Hilsen mammaen til to jenter fra Hunan.

Har forresten sendt deg en mail.

Gratullerer. Det var bra at det gikk så raskt. Jammen har du svingt deg rundt siste uken. Nå kan vi glede oss til sommeren med 2 kinagull hver + storjentene dine. Håper det ikke blir at for lenge til vi treffes igjen.

Klem fra

Jaaa gleder oss veldig til vi treffes neste gang !!!!

Klem fra

Annonse

Gratulerer med nok en godkjenning :-)

Som jeg har sagt til deg tidligere så tror jeg dere har tatt en klok beslutning.

Nå gir du meg forresten en god grunn til å fortsatt følge med på tildelingene fra Kina - må jo følge deg og dine i ventingen.

Du får informere oss om deres LID når dere får beskjed om denne.

Jada skal holde deg oppdatert :o)

Stor klem fra

Det er viktig å lytte til hjertet :o) Det var slik vi landet på Colombia... Gratulerer med godkjenningen og lykke til med resten av ventetiden!

Hilsen

Tusen takk for gratulasjonen :o). Ja- vi syntes det var viktig å lytte til hjertet, og er såå glade for at vi tok skrittet å bytte.

Klem fra

Gratulerer så mye!!!

Hadde ikke fått med meg at dere hadde byttet tilbake til Kina ;-)

Da blir det kanskje jente nr. 4? Stor sjanse for det!? Uansett; kjønn spiller ingen rolle og det blir som det blir.

Gratulerer så mye!!

Klem fra

Heisann :o). Ja det kan vel kanskje bli enda en jente, men dette med kjønn er helt det samme.. Vi tar i mot med åpne hender det barnet vi får tildelt :o)

Klem fra

Annonse

Så artig! To små og en stor fra oktobergruppa gratulerer!

Det blir artig å følge dere videre. Så flott tur og så flotte jenter som vi endte opp med, er det ikke rart dere vil ha en reprise...

Tusen takk for det. Er utrolig glad for å ha tatt bestemmelsen !!!! Selv om det ikke er sikkert at vi får like hyggelig reisefølge neste gang...-det skal jo litt til å ha slik flaks to gang på rad :o)))

Må si jeg ble litt nyskjerrig på hvem dere er da :o)). Har ikke fått med meg nicket deres. Gi meg et lite hint da....- f. eks. på [email protected]

Klem fra

Gratulerer, selv om jeg har vist om det en stund ;-o! Tusen takk for praten igår, måtte vi ha flere slike utover høsten!

Lykke til videre, vennen!

Klemmer fra

Ja tusen takk for praten ! Det var veldig koselig !! Vi får nok riktig mange slike- spesiellt når høstmørket setter inn...- da er chatten en fin ting :)

Stor klem fra

Hm...dette har gått meg hus forbi, ingen fugler som har flydd forbi her jaffal!! Gratulerer anyway!!!

Kanskje du ikke lytter til de riktige fuglene :o)). Neida- har vært hemmelig, så det er ikke mange som har visst det før BUFA godkjennelsen kom.

Klem fra

Gratulerer med godkjenning og valg av Kina!!

Håper det går bra med dere alle sammen :-)!

*klem*

Tusen takk skal du ha :o)). Har hatt veldig dårlig samvittighet overfor deg...- er ikke akkurat overaktiv på mail.....

Hadde vært sååå koselig med oppdaterte bilder, så skal du få fra meg også :o)

Håper dere har det bra. Her går alt fint !!

Klem fra

Gratulerer med godkjenningen, rao! Jeg kjenner noen som venter på godkjenning for Kina når som helst, og de bruker VB. Skal ha deg i mente og tipse dem hvis de får brevet 'Det gjøres vitterlig...' i nærmeste framtid.

Lykke til med den videre prosessen!

Takk for gratulasjonen :o). Det hadde vært såå koselig om du tipset dem om meg- trivelig å bli litt kjent med de man for håpentligvis skal reise sammen med.

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...