Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du da, hehe :o))

Den nye godkjenningen kom vel rimlig raskt???

Blir spennende å se hvor raskt dere får tilfeling, Kina er jo så superraske for tiden.

Synd å miste deg forann oss i løypa, men jeg skjønner deg godt ;o)

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• rao

26

• snø

2

• Gjendine

2

• taco

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest SA-mamma
Skrevet

Gratulere med godkjenninga.

(Vi har jo også bytta)

Hilsen like vinglete

Skrevet

Gratulere med godkjenninga.

(Vi har jo også bytta)

Hilsen like vinglete

Jada vi er like vinglete, men du verden så riktig det føles også !!!

Håper dere får den store telefonen fort-fort, og så håper jeg at jeg får se bilde :o)

Stoor klem fra

Skrevet

Du da, hehe :o))

Den nye godkjenningen kom vel rimlig raskt???

Blir spennende å se hvor raskt dere får tilfeling, Kina er jo så superraske for tiden.

Synd å miste deg forann oss i løypa, men jeg skjønner deg godt ;o)

Ja godkjenninga kom i rekordfart, så nå håper vi bare at politiattestene gjør det samme, så er vi klar for å levere fra oss papirene.

Håper tida til tildeling går fort for både dere og oss :o)

Stoor klem fra

Gjest Iznowgood_still
Skrevet

Gratulere!!! Hilsen tildligere Hummla :-)

Skrevet

Gratulerer med godkjenningen og velkommen tilbake til Kina! Ja, det er noe spesielt med Kina og Hubei - ikke sant?

Dere kommer ikke så langt etter oss med Kinabarn nr. 2.

Skrevet

Hei

lenge siden dere hørte noe fra oss nå.

Moro at dere har valgt Kina igjen....skjønner godt at det landet har en spesiell plass i hjertet deres.

Vår søknad på barn no 2 fra Kina har nå ligget hos SBF avd Øst i 2 mnd....så¨forhåpentligvis blir vi godkjente i løpet av september.

Sender deg en email eller ringer deg snart. Det hadde vært kos å treffes snart igjen.

Skrevet

Hei

lenge siden dere hørte noe fra oss nå.

Moro at dere har valgt Kina igjen....skjønner godt at det landet har en spesiell plass i hjertet deres.

Vår søknad på barn no 2 fra Kina har nå ligget hos SBF avd Øst i 2 mnd....så¨forhåpentligvis blir vi godkjente i løpet av september.

Sender deg en email eller ringer deg snart. Det hadde vært kos å treffes snart igjen.

Heeei- så koselig å se deg her !!! Ring gjerne- hadde vært sååå utrolig koselig å treftes, og ikke minst fått se tuppa igjen :) hun har sikert forandret seg mye siden sist jeg så henne :)

Stor klem fra

Skrevet

Gratulerer med godkjenningen og velkommen tilbake til Kina! Ja, det er noe spesielt med Kina og Hubei - ikke sant?

Dere kommer ikke så langt etter oss med Kinabarn nr. 2.

Ja du har rett- det er noe spesiellt med Kinabarn og spesiellt med tuppene fra Hubei :o))

Blir moro å følge med dere fremover.

Klem fra

Skrevet

Gratulere!!! Hilsen tildligere Hummla :-)

Der var du, ja :o)). Så koselig å høre fra deg. Kan du ikke sende meg en mail- det er jo så lenge siden vi har snakka :)

[email protected]

Stor klem fra

Skrevet

Heia Vinglemor! :o)

Og velkommen tilbake igjen! Jeg så at dere kommer til å bli i septembergruppen. Vi klarer ikke å matche dere der tror jeg. :-( Vi blir nok minst en måned senere.

Anyway, lykke til med resten av prosessen!

Vi snakkes underveis.

Klem fra

Skrevet

Heia Vinglemor! :o)

Og velkommen tilbake igjen! Jeg så at dere kommer til å bli i septembergruppen. Vi klarer ikke å matche dere der tror jeg. :-( Vi blir nok minst en måned senere.

Anyway, lykke til med resten av prosessen!

Vi snakkes underveis.

Klem fra

Det er jo ikke sikkert vi havner i septembergruppa da....- dessuten så kommer det jo også an på når i mnd de sender søknaden ned, så sjansen for å reise sammen er jo ikke helt forbi enda ! Krysser fingre for det, for det hadde bare vært såååå utrolig koselig.

Stooor klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...