Gjest nsa Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Du da, hehe )) Den nye godkjenningen kom vel rimlig raskt??? Blir spennende å se hvor raskt dere får tilfeling, Kina er jo så superraske for tiden. Synd å miste deg forann oss i løypa, men jeg skjønner deg godt ;o) 0 Siter
Gjest SA-mamma Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Gratulere med godkjenninga. (Vi har jo også bytta) Hilsen like vinglete 0 Siter
rao Skrevet 21. august 2004 Forfatter Skrevet 21. august 2004 Gratulere med godkjenninga. (Vi har jo også bytta) Hilsen like vinglete Jada vi er like vinglete, men du verden så riktig det føles også !!! Håper dere får den store telefonen fort-fort, og så håper jeg at jeg får se bilde ) Stoor klem fra 0 Siter
rao Skrevet 21. august 2004 Forfatter Skrevet 21. august 2004 Du da, hehe )) Den nye godkjenningen kom vel rimlig raskt??? Blir spennende å se hvor raskt dere får tilfeling, Kina er jo så superraske for tiden. Synd å miste deg forann oss i løypa, men jeg skjønner deg godt ;o) Ja godkjenninga kom i rekordfart, så nå håper vi bare at politiattestene gjør det samme, så er vi klar for å levere fra oss papirene. Håper tida til tildeling går fort for både dere og oss ) Stoor klem fra 0 Siter
Gjest Iznowgood_still Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Gratulere!!! Hilsen tildligere Hummla :-) 0 Siter
kompis Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Gratulerer med godkjenningen og velkommen tilbake til Kina! Ja, det er noe spesielt med Kina og Hubei - ikke sant? Dere kommer ikke så langt etter oss med Kinabarn nr. 2. 0 Siter
kina2002 Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Hei lenge siden dere hørte noe fra oss nå. Moro at dere har valgt Kina igjen....skjønner godt at det landet har en spesiell plass i hjertet deres. Vår søknad på barn no 2 fra Kina har nå ligget hos SBF avd Øst i 2 mnd....så¨forhåpentligvis blir vi godkjente i løpet av september. Sender deg en email eller ringer deg snart. Det hadde vært kos å treffes snart igjen. 0 Siter
rao Skrevet 21. august 2004 Forfatter Skrevet 21. august 2004 Hei lenge siden dere hørte noe fra oss nå. Moro at dere har valgt Kina igjen....skjønner godt at det landet har en spesiell plass i hjertet deres. Vår søknad på barn no 2 fra Kina har nå ligget hos SBF avd Øst i 2 mnd....så¨forhåpentligvis blir vi godkjente i løpet av september. Sender deg en email eller ringer deg snart. Det hadde vært kos å treffes snart igjen. Heeei- så koselig å se deg her !!! Ring gjerne- hadde vært sååå utrolig koselig å treftes, og ikke minst fått se tuppa igjen hun har sikert forandret seg mye siden sist jeg så henne Stor klem fra 0 Siter
rao Skrevet 21. august 2004 Forfatter Skrevet 21. august 2004 Gratulerer med godkjenningen og velkommen tilbake til Kina! Ja, det er noe spesielt med Kina og Hubei - ikke sant? Dere kommer ikke så langt etter oss med Kinabarn nr. 2. Ja du har rett- det er noe spesiellt med Kinabarn og spesiellt med tuppene fra Hubei )) Blir moro å følge med dere fremover. Klem fra 0 Siter
rao Skrevet 21. august 2004 Forfatter Skrevet 21. august 2004 Gratulere!!! Hilsen tildligere Hummla :-) Der var du, ja )). Så koselig å høre fra deg. Kan du ikke sende meg en mail- det er jo så lenge siden vi har snakka [email protected] Stor klem fra 0 Siter
AAA Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Heia Vinglemor! ) Og velkommen tilbake igjen! Jeg så at dere kommer til å bli i septembergruppen. Vi klarer ikke å matche dere der tror jeg. :-( Vi blir nok minst en måned senere. Anyway, lykke til med resten av prosessen! Vi snakkes underveis. Klem fra 0 Siter
rao Skrevet 28. august 2004 Forfatter Skrevet 28. august 2004 Heia Vinglemor! ) Og velkommen tilbake igjen! Jeg så at dere kommer til å bli i septembergruppen. Vi klarer ikke å matche dere der tror jeg. :-( Vi blir nok minst en måned senere. Anyway, lykke til med resten av prosessen! Vi snakkes underveis. Klem fra Det er jo ikke sikkert vi havner i septembergruppa da....- dessuten så kommer det jo også an på når i mnd de sender søknaden ned, så sjansen for å reise sammen er jo ikke helt forbi enda ! Krysser fingre for det, for det hadde bare vært såååå utrolig koselig. Stooor klem fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.