Gå til innhold

Hei, takk! og Thailand-forum?

Anbefalte innlegg

Har vært på reisefot og ikke vært inne her på en stund - en hel liten "jobb" å komme ajour. Men kjekk jobb og bra å være "tilbake"; masse gode tips generelt og takk til dem som har svart på mine spørsmål spesielt! Og så alle gladmeldingene: Gratulerer! til alle som har fått rapporten ferdig, blitt godkjent, fått tildelinger og reisebeskjeder - kjenner jeg får sommerfugler i magen bare av å lese om det! (Kan nok bli litt sliten med dette engasjementnivået halvannet år til men...det går vel opp og ned...)

Tilslutt et spørsmål: ser at det finnes ulike typer "fellesskap" for enkelte land, iallefall Kina og Colombia (yahoo-lister o.l). Jeg er ikke så dreven på nettet og kan ikke ta ansvar for å starte noe sånt, men er det interesse for et fellesforum for Thailand? (utover det VB har med møter/treff, mener jeg) Eller finnes det allerede?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/155946-hei-takk-og-thailand-forum/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Fillolin!

Jeg tror ikke det er et eget sted for oss. Det er litt synd i grunn, for selv om adopsjon er interessant in general så er det ekstra interessant med andre thaiadoptanter. Men vi er kanskje ikke mange nok til et slikt fellesskap, eller?

Kan jeg forresten spørre deg hvor sånn ca i landet du hører hjemme? Selv er jeg i Oslo - og synes det er fryktelig få thaiadoptanter her i byen.

Ha en fin fredagskveld!

Hei Fillolin!

Jeg tror ikke det er et eget sted for oss. Det er litt synd i grunn, for selv om adopsjon er interessant in general så er det ekstra interessant med andre thaiadoptanter. Men vi er kanskje ikke mange nok til et slikt fellesskap, eller?

Kan jeg forresten spørre deg hvor sånn ca i landet du hører hjemme? Selv er jeg i Oslo - og synes det er fryktelig få thaiadoptanter her i byen.

Ha en fin fredagskveld!

Hei Vibek,

Litt trøtt her - loppekassa venter :o) Men, må bare si at vi også bor i Oslo. Kjenner også en "Thailandfamilie" til som bor her + vet om en tredje familie.

Ha en fin helg!

Hilsen

Hei Fillolin!

Ha en fin fredagskveld!

Vi hører egentlig til på Vestlandet, bor i utlandet for tiden, (derfor er ikke lokalavdelingen av VB eller høstens thai-treff så aktuelt for oss for tiden), men er i Oslo avogtil. Nå skriver jo Sibadulla også at hun vet om flere familier. Kanskje det ville være interesse for et nett-treffsted - kan jo få med flere enn de som er DOLere!? Vi får se om noen nettkyndige tar utfordringen? Eller noen i thaiadopt?

Ellers er jo vi relativt likt "i løypa"; vi håper på godkjenning i september og søknaden deres går til SBF/BUFA i beg. av september - var det ikke så? I "Thailand-tid" er jo 3 måneder liten forskjell.God kveld! (eller -natt!)

Gjest ChiengMai

Vi hører egentlig til på Vestlandet, bor i utlandet for tiden, (derfor er ikke lokalavdelingen av VB eller høstens thai-treff så aktuelt for oss for tiden), men er i Oslo avogtil. Nå skriver jo Sibadulla også at hun vet om flere familier. Kanskje det ville være interesse for et nett-treffsted - kan jo få med flere enn de som er DOLere!? Vi får se om noen nettkyndige tar utfordringen? Eller noen i thaiadopt?

Ellers er jo vi relativt likt "i løypa"; vi håper på godkjenning i september og søknaden deres går til SBF/BUFA i beg. av september - var det ikke så? I "Thailand-tid" er jo 3 måneder liten forskjell.God kveld! (eller -natt!)

Det har vært gjort spede forsøk på noe eget for thaiadoptanter før. Mange var interesserte, men til syvende og sist var det ingen som bidro med noe. Men det betyr jo ikke at det er umulig å prøve igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...