Gå til innhold

Jeg legger lista "litt lavere".... hi-hi-hi

Anbefalte innlegg

hadde ikke tenkt å skrive noe i dag, da....jeg er jo innpå her hver eneste dag, men jeg må bare fortelle.....

Skal ha bursdagsselskap for frøkna i dag. Og det må jo være PERFEKT!

Kaker, gele, skattejakt osv osv. Og som den PERFEKTE husmor jeg er, har jeg jo noen planer som overstiger alle mulige grenser! Ærlig talt, jeg er jo bare en mamma og en kone i ferd med å søke om adopsjon i fulltids-jobb og med ekstra jobb og i det hele tatt....

Begynte med forberedelsene i går. Skulle lage gele - og ting må jo gå litt kjapt unna, så geleen havna i fryser'n.

Med geleen i boks starta jeg med pose-langpanne-sjokolade-kaka (er jo realilstisk også da, begir meg ikke ut på ugåtte stier; (les bake sjokoladekake fra scratch) men søker hjelp hos ekspertisen!) - og det gikk lekende lett, altså! Veldig fornøyd med meg en stund der...

Med geleen i fryser'n og kaka i ovnen fikk jeg svidd av noen kvarter her på DOL. Ett kvarter for mye faktisk, for når jeg kom opp igjen noe annet enn tida som var SVIDD! Kaka var så tørr som mariekjeks! Og butikken stengt.Selvfølgelig.

I dag tidlig var mulighetene der da, for å rette opp att alle feila fra i går. Det var da jeg huska på geleen. Den sto fortsatt i fryser'n! Nokså kald, må jeg si....

Men, butikken åpen!

Så nå er gubben på butikken for å kjøpe ferdig-gele og en ny pose langpannesjokoladekake. Lenge leve TORO!!!!

Og her sitter jeg og bruker tida på DOL. Hm. Skrudd i hue?! Mulig det.

Legger bare lista litt lavere. Gele fra Toro er sikkert bra det...Jeg tror det blir bursdag lell jeg!

Tre ord på snei - hilsen meg - en ukuelig opptimist!

c",)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/155993-jeg-legger-lista-litt-lavere-hi-hi-hi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg godt igjen der, gitt.....

Hadde ti-års feiring for tvillingene i går, og takk og lov for brownies mixen til Toro :o). Hadde store planer om å bake mer, men tida strakk ikke til, så da ble det heller noen skåler med popcorn, potetgull, potetskruer og noe søte ting... :) Ungene var storfornøyde, så jeg tror ikke de savna NOE.

Klem fra

Annonse

He he - plutselig virker ikke kommende fødselsdager så stressende likevel! Fikk tildelt ei jente fra Colombia denne uken(hurra!!!), og hun har fødselsdag rett før julaften-såjeg er overbevist om at Toro blir/er en god venn for meg også!!! Håper dagen gikk bra!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...