Gjest Såre brystvorter Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Hei. Den siste tiden har jeg fått såre brystvorter (mann) og det ser ut til at det kommer etter at jeg har trent. Treningen min innebærer at jeg blir svært svett og jeg regner med at svette er grunnen til at brystvortene blir "irriterte". Har forsøkt å smøre med sårsalve og HTH-fuktighets krem (etter treningen) uten at det ser ut til å ha noen effekt. Noen som har noen gode råd? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Rart at de skal bli såre av svette. Du har ikke klær som gnisser, da? ".............................." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Såre brystvorter Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Rart at de skal bli såre av svette. Du har ikke klær som gnisser, da? ".............................." Nei, har en helt løs t-skjorte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skorpionfisken Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Nei, har en helt løs t-skjorte. Selv om t-sjorta er løs, så kan den lage såre brystvorter for den kommer jo borti. Det er stoffets beskaffenhet som avgjør. Noen stoffer gir såre brystvorter, andre ikke. Prøv å bytte til en annen type skjorte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Såre brystvorter Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Selv om t-sjorta er løs, så kan den lage såre brystvorter for den kommer jo borti. Det er stoffets beskaffenhet som avgjør. Noen stoffer gir såre brystvorter, andre ikke. Prøv å bytte til en annen type skjorte. Smart Takk skal du ha 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kligthning Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Smart Takk skal du ha Jeg hadde samme problem når vi hadde löp i militäret, og der var ikke klesvalg noe alternativ, men satte teip eller plaster over brystvortene og det funka 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.