Gå til innhold

Såre brystvorter (mann) etter trening. På grunn av svette?


Gjest Såre brystvorter

Anbefalte innlegg

Gjest Såre brystvorter

Hei. Den siste tiden har jeg fått såre brystvorter (mann) og det ser ut til at det kommer etter at jeg har trent. Treningen min innebærer at jeg blir svært svett og jeg regner med at svette er grunnen til at brystvortene blir "irriterte". Har forsøkt å smøre med sårsalve og HTH-fuktighets krem (etter treningen) uten at det ser ut til å ha noen effekt. Noen som har noen gode råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Såre brystvorter

Rart at de skal bli såre av svette. Du har ikke klær som gnisser, da?

".............................."

Nei, har en helt løs t-skjorte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skorpionfisken

Nei, har en helt løs t-skjorte.

Selv om t-sjorta er løs, så kan den lage såre brystvorter for den kommer jo borti. Det er stoffets beskaffenhet som avgjør. Noen stoffer gir såre brystvorter, andre ikke.

Prøv å bytte til en annen type skjorte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Såre brystvorter

Selv om t-sjorta er løs, så kan den lage såre brystvorter for den kommer jo borti. Det er stoffets beskaffenhet som avgjør. Noen stoffer gir såre brystvorter, andre ikke.

Prøv å bytte til en annen type skjorte.

Smart :) Takk skal du ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Smart :) Takk skal du ha :)

Jeg hadde samme problem når vi hadde löp i militäret, og der var ikke klesvalg noe alternativ, men satte teip eller plaster over brystvortene og det funka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...