Gå til innhold

Så var sommeren over.......

Anbefalte innlegg

Gjest ViTo-Tre

Etter deilige tre uker rundt omkring i Norge med nydelig vær (som bestilt?) er det igjen hverdag :)

Gleder oss over alle tildelingene som har kommet ila disse ukene og da spesielt de tre fra Colombia -------GRATULERER SÅ MYE TIL DERE-------.

Vi gjør oss nå klar for en høst/vinter med hyppige postkasse-besøk !! Måtte ting gå fort.

En ventehilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/156100-s%C3%A5-var-sommeren-over/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og velkommen hjem fra ferie :-)

Vi har hatt papirene i Colombia i tre mnd nå, og om en liten mnd tror jeg at jeg flytter inn i postkassen mens jeg venter på godkjenningen ;o)

Stemmer i at jeg håper dette blir en høst og vinter hvor godkjenninger, distrikt og tildelinger ramler inn!

Utålmodig?? Jeg!!? Ok da ;o)

Beste hilsen fra

Gjest ViTo-Tre

Hei og velkommen hjem fra ferie :-)

Vi har hatt papirene i Colombia i tre mnd nå, og om en liten mnd tror jeg at jeg flytter inn i postkassen mens jeg venter på godkjenningen ;o)

Stemmer i at jeg håper dette blir en høst og vinter hvor godkjenninger, distrikt og tildelinger ramler inn!

Utålmodig?? Jeg!!? Ok da ;o)

Beste hilsen fra

Ja du kan så sannelig begynne å vente på svar nå så en overnatting eller to i postkassen gjør nok susen tenker jeg. Har ila ferien besøkt to små skjønne Colombiaprinser og sett bilder fra Halifax, San Andres mm. så vi gleder oss ikke akkurat mindre nei.......

Vi sees vel snart på et treff da ? :)

Ja du kan så sannelig begynne å vente på svar nå så en overnatting eller to i postkassen gjør nok susen tenker jeg. Har ila ferien besøkt to små skjønne Colombiaprinser og sett bilder fra Halifax, San Andres mm. så vi gleder oss ikke akkurat mindre nei.......

Vi sees vel snart på et treff da ? :)

Huff, ikke si det en gang! Jeg blir helt svimmel når jeg tenker på San Andres.... :-)

Og på små, skjønne colombiaprinser...

*sukk*.

Jo, vi må definitivt få til et lite treff, snart. Kanskje vi kan få til noe i neste uke? Begynnelsen av september høres ut som et bra tidspunkt for et treff!

Hvis jeg tørr å forlate postkassen for så mange timer da! ;o)

Beste hilsen fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...