Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi var å leverte alle papirene til VB i dag, så forhåpentligvis havner vi kanskje i septembergruppa. Er det flere som ligger likt ?

Hadde vært så koselig å blitt kjent.

Spesiellt moro hadde det vært om noen skal ha med storesøsken på turen... :)

Hvis det er noen som ønsker kontakt kan jeg mailes på [email protected]

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/156157-flere-likt-i-l%C3%B8ypa-kina/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj - så dumt at dere ikke er en mnd. tidligere ute ! Vi er i august - gruppen, og skal ha med storesøster på hentereisen. Hadde vært så kjekt om..... Jaja...

Håper det blir med noen storesøsken både i deres og vår gruppe, da !

Ååå så dumt da. Jeg som ble så glad for jeg trodde du skulle si at vi kom i samme gruppe....

Vi får krysse fingre for at de tar to grupper samtidig.... *s*. I allefall moro å følge med dere, for når dere har fått tildeling, så er det ikke så lenge til det blir vår tur i allefall..... :)

Klem fra

Gratulere så masse rao. Nå er dere et skritt videre.

Har veldig tro på å følge magefølelsen. Gleder meg til å lese gladmeldingen ut på våren når dere får enda en liten kinaprinsesse.... eller... tenk om det blir en prins:o)

Klem fra

Prins eller prinsesse- like velkomment er det begge deler :o)). Gleder oss i allefall veldig ! Men først så gleder jeg meg til å lese gladmelding (og forhåpentlig mail med bilde?) fra deg. Det går jo fort i Etiopia nå, ikke sant ?? :o)

Stor klem fra

Prins eller prinsesse- like velkomment er det begge deler :o)). Gleder oss i allefall veldig ! Men først så gleder jeg meg til å lese gladmelding (og forhåpentlig mail med bilde?) fra deg. Det går jo fort i Etiopia nå, ikke sant ?? :o)

Stor klem fra

Akkurat nå virker det som det ikke skjer noe der nede, og det gjør det vel kanskje ikke heller siden det er rettsferie.... men vi håper jo at det skal gå fort:o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...