Gå til innhold

Piercring til 13 åring?

Anbefalte innlegg

Gjest drøyt?!

Min datter maser nå om å få det i nesen.

Flere av venninene hennes har allerede i navle,over øyet og i nesen!

Jeg synes det er skremmende tidlig,men ikke i følge datteren min.

Hun får i alle fall ikke i navlen,men lurer på om jeg skal "gi etter" for den i nesen.

Er det jeg som er gammeldags og ikke følger med?

Hva med deres tenåringer?

Hilsen ei mor som synes det er litt

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/156189-piercring-til-13-%C3%A5ring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

tommy's tiger

Hvis du førstes skal la hanne ta en piercing er vel navlen et mye smartere sted enn i nesen??

Både med tanke på infeskjonsfare og arrdannelser. Den i navlen vil heller ikke ses hele tiden, og neserpiercing liker vel de færreste som ikke har det selv. Navlepiercing er jo omtrent like vanlig som hull i ørenen blitt..

Hvis du førstes skal la hanne ta en piercing er vel navlen et mye smartere sted enn i nesen??

Både med tanke på infeskjonsfare og arrdannelser. Den i navlen vil heller ikke ses hele tiden, og neserpiercing liker vel de færreste som ikke har det selv. Navlepiercing er jo omtrent like vanlig som hull i ørenen blitt..

Navlepiercing omtrent like vanlig som hull i ørene?? Velvelvel... Ikke her i området i alle fall...

Annonse

Jeg synes piercing er stygt, det er sikkert fordi jeg er ei gammel kjerring. Dessuten tviler jeg på at kroppen har godt av å bli påtvunget så mye metall. Dette siste har jeg faktisk klart å få husets fjortis til å være litt enig i.

Hun har fått lov til å ta hull i ørene (til 11-årsdagen) pluss ett ekstra hull i det ene. Men hun vet veldig godt at det ikke blir aktuelt med noen piercing.

Jeg vet ikke hvorfor det skulle være bedre i nesa enn i navlen, jeg hadde nesten trodd det var omvendt. Men jeg har ikke mye peiling.

Jeg trodde faktisk at det var 18-års grense for å få gjort det alene??? (men jeg er kanskje en gammel kjærring jeg også).

Jeg synes det er kjempetidlig.

Lillebroren min hadde en over neseryggen. Brukte den i mange år. DET SYNES VELDIG GODT ENDA!!!!!! (selv om han ikke har brukt den på 2(?) år.

Gjest Pricilla

Jeg synes noen pisercinger er fint, men 13 år er for tidlig. Har selv io navel og nese, og søsteren min på 13 prøvde å få i nesen da jeg tok med henne til Scoripius for å ta to nye hull i ørene, men der sa til og med jeg stopp. Det er 16 års grense, og de bør vente til de er 16.

Min datter fikk hull i nesen da hun var 13 år. Nå er hun snart 15 og har ingen allergiske problemer med det. jeg ga henne masse info og hjalp henne med rensing så det gikk bra.

Hun vil ha tatoo også men da sa jeg stopp. Det kan hun vente med til hun blir 18.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...