Gå til innhold

Samlegratulasjon :-)

Anbefalte innlegg

Etter et par dagers selvpålagt dol-fravær (kall det terapeutisk selvkustus...) ser jeg at det har skjedd et par ting her. Jeg må bare konkludere med at jeg er forumavhengig allerede før vi har fått startet opp på ordentlig....

Tidløs: Gratulerer så masse med DERES lille Medellin-datter. Kos dere med forberedelsene frem mot Colombiatur.

Brasilia: krysser fingre og tær for at ting speedes alvorlig opp i "landet i hjertet deres". Det fortjener dere. Og deres barn er der et sted- i Brasil :o)

Og Koreagull- gratulerer med den etterlengtede reisebeskjeden. God tur og lykke til med forberedelsene.

Hvis jeg har glemt noen, unnskyld. Det er ikke så lett å holde seg oppdatert når man er tvangsfrakoblet i to hele dager (:

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/156231-samlegratulasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for gratulasjoner! Jeg har også forsøkt å ta et par dagers pause -men lett er det ikke!!!! Det er så godt å se at flere av oss som har ventet og ventet endelig kan flytte ut av postkassa igjen- ihvertfall til vi kan begynne å vente på reisedato!!! (Viser til tidligere innlegg fra Vi-to-tre og snø)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/156231-samlegratulasjon/#findComment-1005849
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...