Kathinka Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Etter sosialrapporten var sendt i forrige uke er jeg blitt en skikkelig sippeguri... Akkurat som jeg var i svangerskapet, men da hadde jeg jo hormoner og skylde på. Jeg kan ikke se på nyheter, og det var såvidt jeg fikk hanglet meg gjennom bryllup med påfølgende fest i helga. Tårer under vielsen, tårer til brudevalsen, tårer til kakedelingen og tårer når brudeparet forlot. Noen flere? 0 Siter
Gjest snufse:o)) Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Slapp av! Helt normalt. Det svinger litt underveis så ikke vær redd for at du konstant gråter i et par år. Man er ikke like fokusert hele veien, men nå som det har skjedd noe stort i saken er du nok veldig lettrørt! Det roer seg... Bare vent til de første dagene etter tildeling:o) 0 Siter
Hugmee Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Slapp av! Helt normalt. Det svinger litt underveis så ikke vær redd for at du konstant gråter i et par år. Man er ikke like fokusert hele veien, men nå som det har skjedd noe stort i saken er du nok veldig lettrørt! Det roer seg... Bare vent til de første dagene etter tildeling:o) Kan jo trøste deg med at det sikkert blir værre jo lenger ut i prosesen du er :-) Selv var jeg sykemeldt i 2-3 uker etter tildeling pga morgenkvalme, oppkast og andre "graviditetstegn" uten at jeg var gravid annet enn i hjerte. 0 Siter
kinaputten Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Hei Kathinka! Ja, vi er flere... Har det akkurat på samme måten og trodde det var jeg som var gal! ;-D Klem fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.