Gå til innhold

Barn fra Fillippinene

Anbefalte innlegg

krapyl1365380738
Skrevet

Hei.

Er det andre som er godkjent på Filippinene, som venter på

TELEFONEN?

Skrevet

Ja, vi venter veldig på den stor telefonen for tiden. Fikk ikke så gode meldinger da jeg snakket med AF igår. Så det kommer vel til å gå en tid til!

Har dere stått lenge på Masterlist? vi har vært der i 1 år og 9 dager!

Hilsen

Filippinene 1
Skrevet

Hei - 1. september har vi stått på masterlist i 10 mnd. Føles veldig lenge, slitsomt å vite at vi må belage oss på å bli stående en stund til...Hadde håpet det skulle ta mye kortere tid.

krapyl1365380738
Skrevet

Hei - 1. september har vi stått på masterlist i 10 mnd. Føles veldig lenge, slitsomt å vite at vi må belage oss på å bli stående en stund til...Hadde håpet det skulle ta mye kortere tid.

Hei Filippinene 1.

Er fersk på DOL. Trivelig med så rask tilbakemld. Vi ligger nå litt etter dere. Har vært på lista i 8 mnd, som føles som en EVIGHET. Skikkelig nedtur at ventetiden har gått OPP. Trivelig å være i kontakt med andre i samme situasjon. Vi får krysse fingran.... Hilsen fra

krapyl1365380738
Skrevet

Ja, vi venter veldig på den stor telefonen for tiden. Fikk ikke så gode meldinger da jeg snakket med AF igår. Så det kommer vel til å gå en tid til!

Hilsen

Hei Pinos. Vi er nok godt etter dere. Har ventet i 8 mnd. Føles som en hel EVIGHET! Har tro på at dere bør ligge rett rundt hjørne. Får iallfall håpe det, så finnes det litt håp for oss andre litt etter i rekka.... Hilsen fra

Skrevet

Hilsen

Det som jeg ble fortalt av AF på mandag var at de hadde noen saker som hadde stått på Masterlist i over 14 mnd. Og det var ingen på Filippinene som kunne gi de skikkelig svar på hvorfor ventetiden var gått slik opp. Det hun også sa, var at de hadde fått vite at det stod saker fra USA fra 2002 på Masterlist forsatt!!!!! Men det gjaldt ikke Norge!

Så vi får smøre oss med tolmodighet en stund til selv om det er vanskeligt!

Visst noen vil snakke mer privat om dette kan jeg treffes på [email protected]

Vennlig hilsen

krapyl1365380738
Skrevet

Det som jeg ble fortalt av AF på mandag var at de hadde noen saker som hadde stått på Masterlist i over 14 mnd. Og det var ingen på Filippinene som kunne gi de skikkelig svar på hvorfor ventetiden var gått slik opp. Det hun også sa, var at de hadde fått vite at det stod saker fra USA fra 2002 på Masterlist forsatt!!!!! Men det gjaldt ikke Norge!

Så vi får smøre oss med tolmodighet en stund til selv om det er vanskeligt!

Visst noen vil snakke mer privat om dette kan jeg treffes på [email protected]

Vennlig hilsen

Har sendt mail.....Hilsen fra

Gjest Cebuline
Skrevet

Hei!

Vi har akkurat vært å henta gutt nr to:o)

Vi stod på masterlist i ett åg og åtte dager.

Ventetiden er uutholdelig, men ikke gi opp for en dag kommer virkelig den store grønne telefonen!!!

Skrevet

Hei!

Ventetiden er uutholdelig, men ikke gi opp for en dag kommer virkelig den store grønne telefonen!!!

Heisann., Har dere vært å hentet nå ?? Velkommen hjem med gullgutten. Håper dere har det bra alle mann !!!! Gleder meg til å se bilder :)

Stor klem fra

krapyl1365380738
Skrevet

Hei!

Hei Cebuline. Godt å høre at det ikke er helt stopp i den andre enden... Vi har nå ikke ventet på ML lengre enn 8mnd, MEN det føles LENGE. Vi gleder oss til det store grønne telefonen. Kos deg med de søte små. Kan du nåes pr. mail?

hilsen fra

Gjest Cebuline
Skrevet

Hei Cebuline. Godt å høre at det ikke er helt stopp i den andre enden... Vi har nå ikke ventet på ML lengre enn 8mnd, MEN det føles LENGE. Vi gleder oss til det store grønne telefonen. Kos deg med de søte små. Kan du nåes pr. mail?

hilsen fra

Ja, jeg har mailadresse, men har ikke lyst å legge den ut her..

krapyl1365380738
Skrevet

Ja, jeg har mailadresse, men har ikke lyst å legge den ut her..

Den er grei.

hilsen

• 3 uker senere...
Skrevet

Hallo!

Har no registrert oss som nye brukere. Fungerer det? Testing, testing.

Har fått godkjenning fra Filippinene og det er litt trist å se og høre (fra AF ) at ventetiden er så lang,

men vi klarer det med å fylle hverdagen vår med ting som er meningsfulle for oss og som hjelper oss å bli foreldre med god tid for barnet vårt.

krapyl1365380738
Skrevet

Hallo!

Har no registrert oss som nye brukere. Fungerer det? Testing, testing.

Har fått godkjenning fra Filippinene og det er litt trist å se og høre (fra AF ) at ventetiden er så lang,

men vi klarer det med å fylle hverdagen vår med ting som er meningsfulle for oss og som hjelper oss å bli foreldre med god tid for barnet vårt.

Heisan Fiisu. Testing mottatt. funker!

Er dere på ML for første gang, eller har dere vært å hentet tidligere.

Vi venter på første. Har stått på ML i snart 9 mnd, og venter at det kommer til å gå noen til......... synes tiden etter ML er vanskeligst. Man kan liksom ikke gjøre noe mer, det er bare å vente. Jeg er en typisk handlende vesen, så dette er en prøve på mange hold. MEN vi er flinke til å fylle tidsklemma med gjøremål som både er trivelige, og som vil gjøre at vi har mere tid når barnet kommer. God ventings videre. Løkkje tel. Hilsen fra

Skrevet

Heisan Fiisu. Testing mottatt. funker!

Er dere på ML for første gang, eller har dere vært å hentet tidligere.

Vi venter på første. Har stått på ML i snart 9 mnd, og venter at det kommer til å gå noen til......... synes tiden etter ML er vanskeligst. Man kan liksom ikke gjøre noe mer, det er bare å vente. Jeg er en typisk handlende vesen, så dette er en prøve på mange hold. MEN vi er flinke til å fylle tidsklemma med gjøremål som både er trivelige, og som vil gjøre at vi har mere tid når barnet kommer. God ventings videre. Løkkje tel. Hilsen fra

Hallo krapyl!

Det var koselig å se at det virket.

Vi venter også på vårt første barn og har stått på ML bare i 4 måneder. Dere har et stort forsprang.

Har dere vært i kontakt med noen andre som har adoptert fra Filippinene nylig? Hvor lang tid tok det? Har skjønt at det tar sin tid.

Har dere vært på adopsjonsforberedende kurs? Vi har tenkt oss på noen helgesamling hvis AF arrangerer noen, hvis det passer oss. Lykke til videre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...