Gå til innhold

"knekkelyd" i kneet


Eliasen1365380738

Anbefalte innlegg

Eliasen1365380738

Heisann, jeg er 23 år, og plages kanskje i økende grad av knekkelyd i kneet. Dette merkes mest når man går i trapper/hellinger. Det har jeg hatt i mange år, når jeg var yngre og snakket med lege om det sist ble jeg fortalt det var vanlig i puberteten. Men jeg går utifra at den tiden er forbi nå.

Det har blitt verre siste tiden. Jeg hadde en ulykke hvor jeg "trynet" på sykkel og måtte sy i det kneet når jeg var rundt 12 år. Ellers har det ikke vært noen skader der av noe slag. Jeg har vært aktiv med idrett og trening.

Noen teorier? Jeg har uansett tenkt å ta det opp med lege i nærmeste fremtid.

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Få en henvisning til idrettsmedisinsk institutt eller noe sånt. Det kan f.eks være såkalt "hopperkne", som er noe man kan rette på ved hjelp av spesifikke kneskader.

"............................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...