bangkok Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Etter noen måneder uten nettkontakt, er jeg nå på banen igjen ! Vi har gjort nordlendiger av oss igjen og har endelig begynt å komme litt i orden. Gutta boys stortrives i ny barnehage, og har allerede begynt å legge om dialekten igjen. Vi voksne kjenner også at vi er kommet hjem, og trives allered både i arbeid og fritid sammen med gamle venner. Vi var veldig i tvil om det var bra for ungene å flytte på seg igjen etter bare to år i Oslo, men det har gått over all forventning. Ser at det er mange nye brukere, siden sist, også flere Thailandsøkere, det er jo kjempebra ! For dere som ikke kjenner meg, så har jeg to gutter på 5 år fra Thailand, som vi hentet hjem i oktober 2000. Jeg har vært innom dette forumet jevnlig siden 1999, det begynner sannlig å bli en stund det. 0 Siter
rao Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Heisann ) Hyggelig å se deg her igjen ) Klem fra 0 Siter
ahg Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Flott å høre at alt har gått bra med flyttingen, at dere føler dere _hjemme_, og at gullguttene trives. 0 Siter
muangthai Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Hei og velkommen tilbake både geografisk og "in space"(nett)! Alt vel her nord :-) 0 Siter
fillolin Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Hei! Så hyggelig med en Thailand-veteran! Det blir sikkert noen spørsmål du kan svare på etterhvert...Men ble med en gang nysgjerrig på at dere har TO gutter - tvillinger? Det er vel ikke så vanlig fra Thailand? Kan jeg spørre om det gikk greit å bli godkjent for to? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.