Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter noen måneder uten nettkontakt, er jeg nå på banen igjen !

Vi har gjort nordlendiger av oss igjen og har endelig begynt å komme litt i orden.

Gutta boys stortrives i ny barnehage, og har allerede begynt å legge om dialekten igjen. Vi voksne kjenner også at vi er kommet hjem, og trives allered både i arbeid og fritid sammen med gamle venner.

Vi var veldig i tvil om det var bra for ungene å flytte på seg igjen etter bare to år i Oslo, men det har gått over all forventning.

Ser at det er mange nye brukere, siden sist, også flere Thailandsøkere, det er jo kjempebra !

For dere som ikke kjenner meg, så har jeg to gutter på 5 år fra Thailand, som vi hentet hjem i oktober 2000. Jeg har vært innom dette forumet jevnlig siden 1999, det begynner sannlig å bli en stund det.

Skrevet

Flott å høre at alt har gått bra med flyttingen, at dere føler dere _hjemme_, og at gullguttene trives.

Skrevet

Hei og velkommen tilbake både geografisk og "in space"(nett)!

Alt vel her nord :-)

Skrevet

Hei!

Så hyggelig med en Thailand-veteran! Det blir sikkert noen spørsmål du kan svare på etterhvert...Men ble med en gang nysgjerrig på at dere har TO gutter - tvillinger? Det er vel ikke så vanlig fra Thailand? Kan jeg spørre om det gikk greit å bli godkjent for to?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...