Gå til innhold

Vesla har blitt stor

Anbefalte innlegg

Gjest Koreagullet 98

Tenk nå har vesla vår begynt i 1.klasse. det er 5 år siden vi var i Korea og hentet henne. Lille gullet som var så liten og søt. Nå er hun stor og søt og har blitt så fornuftig. herlig å se henne med sin SVÆÆÆRE sekk som selvsagt er rosa. Bakfra ser vi en sekk to musefeltter og to sko forfra ser vi et stort smil og beskjed om at hun må få fred til å gjøre lekser......

håper hun vil fortsette å utvikle seg så fint og fortsatt være en harmonisk jente på vei inn i livet.....

fy som tiden flyr.........

Lykke til dere som venter husker selv alle brev fra VB om utsettelser, forinkelser og uvissheter om tildeling..... GLED DERE !!!!

Det er verdt ventingen...

Klem til alle her på forumet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/156441-vesla-har-blitt-stor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, som jeg kjenner meg igjen i beskrivelsen av den svære rosa sekken og museflettene :-)

Gullet vårt (Kina) har rukket å begynne i 2. klasse, men sekken er fremdeles rosa/lilla og svær, og beina og armene ser temmelig pipestilkete ut i sammenlikning. For øyeblikket er smilet både stort og tannløst. De er så rørende små og store på en gang, og det er ømt i morshjertet når jeg ser den lille skikkelsen traske avsted med den store sekken.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/156441-vesla-har-blitt-stor/#findComment-1006431
Del på andre sider

Å, som jeg kjenner meg igjen i beskrivelsen av den svære rosa sekken og museflettene :-)

Gullet vårt (Kina) har rukket å begynne i 2. klasse, men sekken er fremdeles rosa/lilla og svær, og beina og armene ser temmelig pipestilkete ut i sammenlikning. For øyeblikket er smilet både stort og tannløst. De er så rørende små og store på en gang, og det er ømt i morshjertet når jeg ser den lille skikkelsen traske avsted med den store sekken.

Det er sant at tiden flyr, min "lille" koreagutt har også begynt på skolen nå. Skole er greit nok, men SFO er kulest, der kan han og kompisene herje fritt når de er ute. Det er litt morsomt å se på gutten min med kullsvart hår og brun hud sammen med bestekompisen med helt hvitt hår og store blå øyne, Knoll og Tott like "rampete" begge to.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/156441-vesla-har-blitt-stor/#findComment-1007007
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...