rao Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Vi skal ut å spise i morra, og har lyst til å spise Kinesisk. Kan noen anbefale en bra Kinarestaurant i Oslo, Oslo Nord eller på Romerike ?? Det eneste kravet i tillegg til god mat er at det må være mulig å parkere der uten så alt for mye problemer... Hilsen 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Dinner. Ligger rett ved Continental. 0 Siter
Hubeimamma Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Heisann Jeg anbefaler "Tor's". Det er god plass forran blokken, men ulempen er at det er litt langt å reise for dere. Dere får ha en fortreffelig feiring i dag da og lykke til med kinamaten i morgen. Ringer deg senere i dag. Klem 0 Siter
Gjest litchi Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Dinner. Ligger rett ved Continental. Fantastisk mat og god service ! Beste Kina-maten jeg vet om !!! 0 Siter
purre Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Fantastisk mat og god service ! Beste Kina-maten jeg vet om !!! Enig. Dinner er en veldig god Kinarestaurant! 0 Siter
rao Skrevet 26. august 2004 Forfatter Skrevet 26. august 2004 Heisann Jeg anbefaler "Tor's". Det er god plass forran blokken, men ulempen er at det er litt langt å reise for dere. Dere får ha en fortreffelig feiring i dag da og lykke til med kinamaten i morgen. Ringer deg senere i dag. Klem Ja Tors er den beste av de beste. Ingen over ingen ved siden, men dessverre litt for langt unna akkurat i morra. MEN vi kommer tlbake ved en annen anledning ))) Hils masse Stoor klem fra 0 Siter
rao Skrevet 26. august 2004 Forfatter Skrevet 26. august 2004 Dinner. Ligger rett ved Continental. Takk skal du ha Eneste aberet er vel kanskje parkering der ?? (Bonde i byen, vet du...*s*) Klem fra 0 Siter
rao Skrevet 26. august 2004 Forfatter Skrevet 26. august 2004 Fantastisk mat og god service ! Beste Kina-maten jeg vet om !!! Takk for svar. Kanskje vi må ta toget til byen i stedet )) Klem fra 0 Siter
rao Skrevet 26. august 2004 Forfatter Skrevet 26. august 2004 Enig. Dinner er en veldig god Kinarestaurant! Takk for svaret )). Kanskje vi må ta toget til byen i stedet ) Klem fra 0 Siter
fillolin Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Takk skal du ha Eneste aberet er vel kanskje parkering der ?? (Bonde i byen, vet du...*s*) Klem fra Det pleier å gå greit å få parkeringsplass under Konserthuset, bare et par minutter å gå fra Dinner. 0 Siter
rao Skrevet 26. august 2004 Forfatter Skrevet 26. august 2004 Det pleier å gå greit å få parkeringsplass under Konserthuset, bare et par minutter å gå fra Dinner. Takk for tipset 0 Siter
Wibecke Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Hei Helt enig med de som sier Dinner. Ubeskrivelig kinamat :-) God tur og kos dere sikkelig med deilig kinamat:-) Hilsen 0 Siter
rao Skrevet 26. august 2004 Forfatter Skrevet 26. august 2004 Hei Helt enig med de som sier Dinner. Ubeskrivelig kinamat :-) God tur og kos dere sikkelig med deilig kinamat:-) Hilsen Takk skal du ha for svaret ). Vi skal kose oss storligen ) Klem fra 0 Siter
ahg Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Jeg kan også anbefale Dinner på det varmeste. OBS! Veldig populært - du bør bestille bord så raskt som mulig. Ønsker dere et deilig måltid! 0 Siter
rao Skrevet 26. august 2004 Forfatter Skrevet 26. august 2004 Jeg kan også anbefale Dinner på det varmeste. OBS! Veldig populært - du bør bestille bord så raskt som mulig. Ønsker dere et deilig måltid! Takk for tipset. )) Vi skal bestille med en gang Klem fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.