Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hipp Hurra. I dag kom brevet med forhåndssamtykke fra Bufetat reg. øst. Nøyaktig 3 mnd og 15 dager etter at søknaden våres ble registrert der.

Nå begynner papirinnsamlinegn, og jeg har ikke tid til å vente på at AF åpner i morgen, så hvis noen kan fortelle meg hvilket språk politiattesten vi skal innhente skal være på, så hadde jeg blitt takknemlig. Og skal den være utfyllende eller ikke.

Skrevet

Gratulerer sååå mye med godkjenningen!!!! Lykke til med papirinnsamlingen ;o)

Skrevet

Hei!

Gratulerer kjempemasse med godkjenningen! Deilig å komme så langt, vel? Lykke til med papirinnsamlingen, spörsmålet ditt kan jeg dessverre ikke svare på!

Hilsen

Skrevet

Gratulerer med godkjenningen!

Politiatt skal ikke være uttømmende, og den skal være på engelsk.

Lykke til videre!

mvh

Skrevet

Gratulerer med godkjenningen!

Politiatt skal ikke være uttømmende, og den skal være på engelsk.

Lykke til videre!

mvh

Er det nytt det at politiattesten ikke skal være uttømmende??

Har da vært det før, både den norske og den engelske.

Skrevet

Tusen takk alle sammen.

Det kjennes supergodt å kunne begynne på neste fase. Vi har vært i prosessen i ca 14,5 mnd så det er ikke en dag for tidlig.

Nå vet jeg at politiattesten skal være på engelsek, men jeg ble jo litt usikker på om den skal være uttømmende eller ikke.

trk1365380645
Skrevet

Tusen takk alle sammen.

Det kjennes supergodt å kunne begynne på neste fase. Vi har vært i prosessen i ca 14,5 mnd så det er ikke en dag for tidlig.

Nå vet jeg at politiattesten skal være på engelsek, men jeg ble jo litt usikker på om den skal være uttømmende eller ikke.

Jeg er rimelig sikker på at den engelske ikke skal være utfyllende. men du får vel egentlig ikke gjort så mye før AF åpner i morgen (vi måtte fylle ut spesielle skjema som vi fikk på politikontoret), så da kan dere jo spørre! Dessuten ser jeg jo nå at det er gått noen timer fra du la inn innlegget!

Lykke til med neste fase, regner med det går like raskt videre for dere som for oss, vi var godkjent for ca et år siden og sendte papirene til Etiopia i oktober, og fikk tildeling i februar:-) Gled dere!

Skrevet

Hei May M.

Gratulerer med godkj.

Politiattesten skal være på engelsk og uttømmende, slik var det for 1.år siden.

Lykke til videre fra

Skrevet

Gratulerer så masse, nå var det jaggu på tide det ble deres tur!!

Vet desverre ikke om politiattesten skal være uttømmende eller ikke, men bare slapp av, nå er det ike lenge til papirene deres ligger i Etiopia!

Håper vi kommer diltende etter om ikke så alt for lenge. Papirene våre ankom region Nord i går.

Skrevet

Hei og gratulerer så masse!

Har sjekket oppskriften, der står det kun politiattest, utstedt på engelsk. Ikke at den skal være uttømmende.

Men dere har litt tid på dere. Det viktigste du må gjøre er å betale andre forskudd og sende inn vielsesattesten (det holder med kopi). Da blir dette oversatt mens dere samler inn resten.

Lykke til:o)

Skrevet

Er det nytt det at politiattesten ikke skal være uttømmende??

Har da vært det før, både den norske og den engelske.

Oppskriften fra AF sa kun at man måtte skaffe politiatt på ny og be om å få den på engelsk. Var hos politiet og skrev søknaden, de sa at politiatt som skulle til giverlandet ikke var uttømmende.

mvh

Skrevet

Gratulerer så mye med godkjenningen og lykke til videre!

Vennlig hilsen

thuva1365380402
Skrevet

Gratulerer med godkjenningen. Lykke til videre i prosessen.

Skrevet

Oppskriften fra AF sa kun at man måtte skaffe politiatt på ny og be om å få den på engelsk. Var hos politiet og skrev søknaden, de sa at politiatt som skulle til giverlandet ikke var uttømmende.

mvh

Hei, har dere papirene i Etiopia no?

Vi sendte papirene nedover i juli og venter i spenning:o)

Skrevet

Hei, har dere papirene i Etiopia no?

Vi sendte papirene nedover i juli og venter i spenning:o)

Hei!

Vi hentet prinsessa i des i fjor.

Lykke til videre!!

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...