Gjest mobilanten Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Hvis jeg velger "skjul egen ID" når jeg ringer en som har mitt mobilnr i sin mobil, vil mitt mobilnr/navn likevel komme opp på vedkommendes mobildisplay eller vil det stå "Nr til avsender ikke kjent"? 0 Siter
Åsemor Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Mottaker vil ikke kunne se nr ditt da nei. Det at navnet kommet opp istedet er jo bare en innstilling på telefonen, som bytter ut nr med navn, dersom den har det lagret. Får telefonen info om at det ikke er noe nr leter den ikke for å se om den har navnet heller. Men, feigt å slå av id-visning. Forøvrig funker det ikke på sms. 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Håper du ikke skal ringe meg da, jeg tar ikke alltid telefonen når det er skjulte nr. Det er som oftest selgere så. Feigt ikke å vise hvem man er. 0 Siter
Gjest mobilanten Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Mottaker vil ikke kunne se nr ditt da nei. Det at navnet kommet opp istedet er jo bare en innstilling på telefonen, som bytter ut nr med navn, dersom den har det lagret. Får telefonen info om at det ikke er noe nr leter den ikke for å se om den har navnet heller. Men, feigt å slå av id-visning. Forøvrig funker det ikke på sms. Idet jeg sier noe er jeg ikke anonym. 0 Siter
Gjest mobilanten Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Håper du ikke skal ringe meg da, jeg tar ikke alltid telefonen når det er skjulte nr. Det er som oftest selgere så. Feigt ikke å vise hvem man er. Idet jeg sier noe er jeg ikke anonym. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.