katitzi Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Det var strålende sol ute, for 12 år siden, da lille Maiken Johanna kom til verden. I natt regner det, som vanlig er, en tidlig-høst natt. Regnet er godt å høre på - beroligende merkelig nok. "Lille Maiken min, som jeg aldri turde å holde i mine armer... mitt første lille barn. Jeg savner deg så..." 0 Siter
Gjest Sorry1 Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Det er en forferdelig opplevelse, samtidig som det er godt med sorgen. Det å huske og ikke minst at andre husker. Jeg leste et sted at venner og familie gjerne glemmer' sorgen til pårørende mellom 6 mnd. til 4 år. Håper du har noen du kan prate med det om. Føler med deg. 0 Siter
katitzi Skrevet 1. september 2004 Forfatter Skrevet 1. september 2004 Det er en forferdelig opplevelse, samtidig som det er godt med sorgen. Det å huske og ikke minst at andre husker. Jeg leste et sted at venner og familie gjerne glemmer' sorgen til pårørende mellom 6 mnd. til 4 år. Håper du har noen du kan prate med det om. Føler med deg. Hei Sorry1 Tusen takk for omtanken og kloke ord! Take care! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.