Gå til innhold

Er det virkelig nødvendig......

Anbefalte innlegg

Gjest ikke her og nå

...å komme med slike rettelser? Personlig blir jeg nesten litt "redd" for å skrive inne her fordi man kan komme til å skrive noe som blir feiloppfattet. Er helt i startfasen og kan derfor fort "plumpe" uti det, og uttrykket meg litt feil - og dermed bli rettet. Selvfølgelig må man tåle det, men noen ganger kunne jeg ønske at man kunne se litt mer gjennom fingrene og ha mer takhøyde...

...tenker jeg da....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/156867-er-det-virkelig-n%C3%B8dvendig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

skorpionfisken

Er det meg du tenker på?

Unnskyld, jeg mente ikke å skremme deg.

Jeg vet ut fra svaret at cacatina tok det på den humoristiske måten jeg mente å si det på.

Vanskelig med skriftspråk, når man prøver å værer vittig. Noen leser ting i beste mening, mens andre lar seg skremme.

Håper det ikke ødela dagen din. Her er det en flott dag, og det håper jeg du også får.

Gjest Velkommen til DOL :-)

Vær deg selv og skriv av hjertens lyst. Gi oss sannheten om deg selv og dine tanker. Hvem vil vel ha oppkonstruerte virkeligheter? Nei her er hovedfokuset å hjelpe og støtte hverandre i den virkeligheten vi lever i. Ingen er like og alle skal respekteres.

Og om du ordlegger deg feil, skal du ihvertfall ikke bry deg om det. Det er ikke du som har et problem, men nemlig dem som irriterer seg over dette.

Vær deg selv og skriv akkurat som du har lyst til.

Lykke til!

... og jeg kunne latt være å kommentere for å legge greia død...

men du skjønner - akkurat denne gangen var det veldig greit fordi jeg syntes feilen min var ganske komisk - og jeg så at Skorpiofisken så humoren i det...

Ellers er jeg enig med deg - litt takhøyde må vi ha; de'kke lett detta her.

Håper du ikke er skremt, og at du har lyst til å være med, delta og bidra videre.

Jo flere vi er desto mer moro og nyttig blir det...

Tjobing! c",)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...