Gå til innhold

Så kan jeg skrive 1+ 1 ........

Anbefalte innlegg

..... (+ 6 dager) = 2 mnd. siden søknaden vår ble sendt til Kina med DHL.

I dag er det akkurat 2 år siden vi fikk overlevert LilleLan på rom 1506 på The Lake View Hotel i Nanchang. Det er utrolig hvor fort tiden har gått ..... fra liten baby til stor og selvstendig jente.

Akkurat nå (i går og i dag) har vi tilvenning til barnehage. Det er en ny epoke i livet vårt. For LilleLan var det stort å skulle begynne i barnehage - det var definitivt ett trinn opp på stigen. For ikke snakke om det å få matboks :o) Den sov hun med ei hel uke etterpå *ler*.

Ellers har vi vært på Kreta -Dro til Oslo 13/8, hvor vi hadde treff med 2 av familiene vi var sammen med i Kina. 14/8 - på vår 5te bryllupsdag dro vi til Chania. Det har vært en deilig tur. LilleLan har blitt flink tilå ta seg fram i vann - Hopper alene fra kanten og svømmer riktige beintak. Vi kom hjem sent søndagkveld. Det er årsaken til at jeg er for sent ute med min mnd.lige oppdatering fra det noraførrske hjem :o)

Det gleder meg stort å se at det er kommet både godkjenninger, tildelinger og hentebeskjeder mens jeg har vært borte. GRATULERER så mye til dere alle.

For eget vedkommende syns jeg at ventetiden hittil har flydd - håper at den følelsen holder stand enda noen mnd.

Noen med DTC 25.06.04 som vet hvilken LID vi fikk?!

Fortsatt God Ventetid til alle som venter!

klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/156900-s%C3%A5-kan-jeg-skrive-1-1/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husker godt at dere fikk tildeling for 2 år siden...jeg var ny på DOL da, og var bare inne og 'smugtittet'. Siden vår tildeling for litt mer enn ett år siden har det blitt lite tid på DOL, men er nå 'tilbake'....artig å kunne følge noen 'kjente' framover i en så spennende tid. Får frysninger og gleder meg til det blir vår tur igjen.

Lykke til!!

Husker godt at dere fikk tildeling for 2 år siden...jeg var ny på DOL da, og var bare inne og 'smugtittet'. Siden vår tildeling for litt mer enn ett år siden har det blitt lite tid på DOL, men er nå 'tilbake'....artig å kunne følge noen 'kjente' framover i en så spennende tid. Får frysninger og gleder meg til det blir vår tur igjen.

Lykke til!!

Våre papirer ble ikke sendt samtidig som deres, men 28.06. Vi fikk 02.07 som lid.Da havner vel dere kanskje i junigruppa? Lykke til

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...